השוק

אבי לוי חושף: "מרחיבים את פעילותנו בתחומים אלו מחוץ לישראל"

בפרסום דוחותיה של להב אל.אר לרבעון הראשון של 2024, ציינה כי הכנסות החברה עלו ב-7% והסתכמו לכ-115.8 מיליון שקל. ההון העצמי עומד על 1.07 מיליארד שקל, ומהווה כ-39.2% מסך המאזן. יו"ר הדירקטוריון אבי לוי: "על אף המלחמה, כלל מגזרי פעילות החברה ממשיכים להציג ביצועים טובים"
מערכת ice | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
להב אל.אר פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2024: בהודעתה לתקשורת היום (חמישי) ציינה כי הכנסות החברה עלו בכ-7% והסתכמו לכ-115.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-108.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.  הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2024 הסתכם בכ-4.4 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 5.8 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי בתום הרבעון הראשון לשנת 2024 הסתכם בכ-1.07 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-0.97 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. שווי הנכסים בגרמניה חלק החברה עלה לשווי של כ-1.33 מיליארד שקל, לעומת שווי של כ-1.14 מיליארד שקל בתום הרבעון המקביל אשתקד. לתום הרבעון לחברה ולחברות מאוחדות שלה יתרות מזומנים ושווי מזומנים של כ-218.4 מיליון שקל, יתרות המזומנים מאפשרים לחברה להמשיך ולממש את תוכניותיה האסטרטגית להמשך צמיחה.
שיעור ההון העצמי מסך המאזן עמד על כ-39.2%, ביטוי למינוף נמוך, שמרני, בנוסף לקווי אשראי לא מנוצלים. הוצאות המימון ברבעון הראשון לשנת 2024 הסתכמו בכ-14.6 מיליון שקל, לעומת 14.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עקב הגידול בהיקפי פעילויות החברה. בין היתר, בתקופת הרבעון הראשון של שנת 2024 השלימו חברות בנות של החברה את רכישתם 4 נכסים מניבים בגרמניה ובכך הושלמה רכישת פורטפוליו כולל של 13 נכסים, בתמורה לסך כולל של כ-27.8 מיליון אירו.
אבי לוי, יו"ר דירקטוריון להב אל.אר: "גם ברבעון הראשון של השנה המשכנו להוכיח לציבור המשקיעים שהניסיון המוכח שנצבר בהנהלת ניסיון הכולל: יכולות ניהול, יכולות יזמות, הכרות מעמיקה עם השוק, זיהוי עסקאות הזדמנותיות, רכישת נכסים אטרקטיביים ומכירת נכסים שהשבחתם הושלמה, המשולבים עם אמון מצד הגופים הממנים, וקופת מזומנים דשנה מאפשרים לנו בלהב לאתר אחר הזדמנויות המצויות בשוק ולממשן.
על אף המלחמה, גם בישראל כלל מגזרי פעילות החברה ממשיכים להציג ביצועים טובים. מנועי הצמיחה אותם בחרנו לרכוש בשנים האחרונות בתחום האנרגיה ובתחום הקיימות (מפע"ת - הפועלת בתחום איסוף וטיפול בפסולת) ממשיכים להציג גידול בצבר ההזמנות ההכנסות והרווחים ואנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו בתחומים אלו אל מחוץ לישראל. אנו נמשיך לקדם ביתר זהירות את פעילויות החברה עד למיצוי מלוא הפוטנציאל הטמון בנו, פוטנציאל אשר עדיין לא בא לידי ביטוי. אנו בטוחים שכושר היזמות, ניהול הידע והמקצועיות של צוות ההנהלה ועובדינו יובילו להשאת ערך מהותית לכלל המשקיעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה