השוק

רני צים בעסקת ענק: זו השותפה שתחזיק ב-50% ממניות מרכז הקניות

החברה הציבורית "רני צים מרכזי קניות" תכניס את חברת דורסל אחזקות כשותפה החדשה במרכז הקניות הממוקם במעלות תרשיחא. במסגרת השותפות, דורסל אחזקות תחזיק ב-50% ממניות מרכז הקניות ובתמורה תשלם לצים 121 מיליון שקל

מערכת ice | 
רני צים (צילום pixabay, מאיר אדרי, פלאש 90)
איש העסקים רני צים, בעל השליטה ויו"ר החברות הציבוריות "רני צים מרכזי קניות" ו"פסגות קבוצה לפיננסים והשקעות", מכריז על מהלך אסטרטגי חדש אשר כולל שיתוף פעולה ראשון עם חברת דורסל אחזקות. 
במסגרת השותפות החדשה, החברה הציבורית "רני צים מרכזי קניות" תכניס את חברת דורסל אחזקות כשותפה במרכז הקניות הממוקם במעלות וזו תחזיק ב-50% מהמניות. בתמורה לכך, חברת דורסל אחזקות תשלם 121 מיליון שקל. אותו שיתוף פעולה חדש בין השתיים נעשה לפי שווי של 242 מיליון שקל. 
במסגרת העסקה, דורסל תעביר לחברת "רני צים מרכזי קניות" 51 מיליון שקל, כאשר 45 מיליון שקל מתוכם ישמשו כפירעון הלוואה שנטל צים עבור הנכס. מלבד זאת, נודע כי שאר הסכום ינוצל בהמשך לפירעון ההלוואה על הנכס הממוקם במעלות, אשר נכון להיום היא מסתכמת ב-140 מיליון שקל.
החברה הציבורית והמנכ"ל אבישי אברהמי ציינו בפני המשקיעים כי התוכניות למימוש הנכסים יחולו כבר בחודש מרץ, אך כלכליסט חשף לאחרונה כי מדובר בנכס של החברה אשר ממוקם במעלות כאשר סביבו מתנהל משא ומתן בין צים לבין חברות נוספות. 
הנכס אשר ממוקם במעלות נחשב לוותיק בתיק הנכסים של החברה והשווי שלו מוגדר כגבוה ביותר בין נכסי איש העסקים רני צים, כאשר שוויו מסתכם ב-248 מיליון שקל.  בתחילת מאי דווח כי החברה הציבורית "רני צים מרכזי קניות" החלה לנהל משא ומתן למכירת הנכס שלה – מרכז הקניות הממוקם במעלות תרשיחא לחברת הנדל"ן אספן גרופ. אותו מהלך דרמטי החל על רקע פרשת מימוש הנכסים של איש העסקים. על פי ההערכות, רני צים שואף למכור את הנכס בשווי הספרים בניכוי הנחה מסוימת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה