מדדים ומחקרים

דורסל ברבעון שלישי חזק: עלייה של 10% בהכנסות החברה

חברת "דורסל" חושפת את תוצאות דוחות הרבעון השלישי עם עלייה משמעותית בהכנסות החברה שהסתכמו ב-21.6 מיליון שקל. אייל בוגנים, המשנה למנכ"ל דורסל: "אנו מסכמים רבעון מוצלח עם גידול בהכנסות וב- NOI"
מערכת ice | 
דוחות (צילום vecteezy)
בימים אלו, מפרסמת חברת הנדל"ן "דורסל' את התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות החברה עומדים על 21.6 מיליון שקל, מדובר בגידול של 10% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. מלבד זאת, ה-NOI ברבעון השלישי הסתכם ב- 17.3 מיליון שקל.
בנוסף, דורסל מדווחת על הישג נוסף ברווח הנקי ברבעון השלישי, רווח שהסתכם בכ-15.5 מיליון שקל. על פי הנתונים, נרשמה גם עלייה ברווח הנקי המצטבר מתחילת השנה, רווח שהסתכם בכ-29.7 מיליון שקל. מלבד זאת, ה-FFO מתחילת השנה הסתכם בכ-25 מיליון שקל, המשקף קצב שנתי של 33 מיליון שקל. בנוסף, חברת הנדל"ן דורסל דיווחה על ההכנסות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, כך על פי הנתונים עלה כי סך כל ההכנסות מדמי שכירות ומכירת חשמל של החברה הסתכמו בכ-61.6 מיליון שקל, גידול של 11% בהשוואה לתקופה המקבילה.
אייל בוגנים, המשנה למנכ"ל דורסל התייחס להישגי החברה: "אנו מסכמים רבעון מוצלח עם גידול בהכנסות וב- NOI, הנובעים משיפור מחירים בהסכמי השכירות, השפעות המדד ושערי החליפין, ברבעונים האחרונים חודשו ההסכמים עם השוכרים הגדולים שלנו חודשו לתקופות ארוכות ובתנאים משופרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה