השוק

קבוצת פסגות תגייס אג"ח בהיקף של 220 מיליון שקל

בית ההשקעות הודיע על כוונתו לבחון אפשרות לגיוס סדרת אגרות חוב חדשה, אשר תהיה מובטחת בשיעבוד על מניותיו. מסתמן: מדובר בהפנקה פרטית למשקיעים מוסדיים בלבד. מטרת המהלך: להחליף חוב קיים לבנק מזרחי וכן לפרעונות צפויים
מערכת ice | 
פסגות (צילום אלכסנדר כץ עריכה אייס)
קבוצת פסגות מעדכנת היום (שני) על כוונתה לבחון אפשרות לגיוס סדרת אג"ח חדשה בהיקף של כ-220 מיליון שקל, אשר תהיה מובטחת בשיעבוד על מניות פסגות בית השקעות. מדובר בהנפקה פרטית למשקיעים מוסדיים בלבד, כאשר תמורת ההנפקה נועדה להחליף חוב קיים לבנק מזרחי וכן לפירעונות אג"ח צפויים, כך שסך חוב החברה לא יגדל מהותית אך ייפרס לתקופה ארוכה יותר המותאמת לצרכי החברה ומאפייני פעילותה. 
בתוך כך, הבוקר דיווחה הקבוצה על מינויו של רו"ח דניאל לבנטל כדירקטור ויו"ר קבוצת פסגות. לבנטל יחליף בתפקידו את רני צים שהינו בעל השליטה בקבוצה ואשר ימשיך לכהן כדירקטור. סיום כהונתו של צים כיו"ר דירקטוריון פעיל ומינוי של לבנטל במקומו הינו לבקשתו של צים, מתוך הכרה בחשיבות בצורך ביו"ר דירקטוריון פעיל במשרה מלאה, בעיקר על רקע המצב הכלכלי השורר במשק ובפרט נוכח המצב הבטחוני בישראל.
לבנטל, בעל ניסיון של כ- 25 שנה בניהול חברות פרטיות וציבוריות בעולמות הפיננסים, שוקי ההון והחוב והנדל"ן הגלובלי, כיהן כמנכ"ל פסגות אלטרנטיב. טרם תפקידו בפסגות כיהן לבנטל כמנכ"ל חברת הנדל"ן וההשקעות הציבורית מישורים, אשר עברה מהפך בתקופת ניהולו, כולל מיקוד באסטרטגית הפעילות, מעבר לרווח תזרימי חיובי הגדל מידי שנה, גידול של עשרות אחוזים בהון העצמי והכפלת שווי השוק.
עוד קודם לכן, שימש לבנטל במגוון תפקידים בין השאר כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל של בתי השקעות. הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות של המכללה למינהל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. המינוי כפוף לאישור רשות שוק ההון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה