השוק

אלביט בעסקת ענק: למי תספק מערכות בשווי 260 מיליון דולר?

אלביט מערכות בע"מ הודיעה לבורסה כי היא זכתה בחוזה בסכום של כ-260 מיליון דולר לאספקת מערכות ללקוח בינלאומי, שזהותו אינה נחשפה. החוזה יבוצע על פני תקופה של כשנתיים
מערכת ice | 
אלביט מערכות (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, אייל מרגולין, ויקיפדיה)
אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT) הודיעה היום (חמישי) לבורסה לניירות ערך בתל אבי כי היא זכתה בחוזה בסכום של כ-260 מיליון דולר לאספקת מערכות ללקוח בינלאומי, שזהותו אינה נחשפה. החוזה יבוצע על פני תקופה של כשנתיים.
העסקה הנוכחית של אלביט מגיעה יומיים בלבד לאחר שהחברה הודיעה כי היא זכתה בקבוצת חוזים בסכום מצטבר של כ-760 מיליון דולר עבור אספקה של תחמושת למשרד הביטחון הישראלי. גם החוזים הללו, בדומה לאלו הנוכחיים, יבוצעו על פני תקופה של שנתיים.
כפי שדיווחה החברה בעבר, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, אלביט מערכות חוותה עלייה מהותית בביקוש למוצרים ולפתרונות שלה מצד משרד הביטחון הישראלי בהשוואה לרמות הביקוש לפני המלחמה. בכפוף להתפתחויות עתידיות, אשר קשה לחזות, הביקוש המוגבר מצד משרד הביטחון הישראלי למוצרי ופתרונות החברה עשוי להימשך ולייצר הזמנות נוספות מהותיות לחברה.
לאחרונה דיווחה החברה כי זכתה בחוזה בסכום של כ-37 מיליון דולר לאספקה ראשונית של מערכות הגנה אקטיבית מסוג חץ דורבן ל-General Dynamics Ordnance and Tactical Systems (GD-OTS) לטובת שדרוג נגמ"שי הברדלי M2A4E1 של צבא ארה"ב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה