השוק

אלביט בעסקת ענק עם משרד הביטחון: תחמושת ב-760 מיליון דולר

החברה עדכנה כי בהמשך לדוח השנתי שסיכם את שנת 2023, היא זכתה בקבוצת חוזים וצפויה להמשיך ולספק תחמושת למשרד הביטחון. החוזים יתפרסו לתקופה של שנתיים, כאשר מאז פרוץ המלחמה חלה עלייה משמעותית בביקוש למוצרי החברה ולפתרונותיה
מערכת ice | 
אלביט מערכות (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, אייל מרגולין, ויקיפדיה)
אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום (שלישי) בהמשך לדיווח בדוח השנתי לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023, שהוגש ב- 28 במרץ 2024, כי היא זכתה בקבוצת חוזים בסכום מצטבר של כ-760 מיליון דולר עבור אספקה של תחמושת למשרד הביטחון הישראלי. החוזים יבוצעו על פני תקופה של שנתיים.
כפי שדיווחה החברה בעבר, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, אלביט מערכות חוותה עלייה מהותית בביקוש למוצרים ולפתרונות שלה מצד משרד הביטחון הישראלי בהשוואה לרמות הביקוש לפני המלחמה. בכפוף להתפתחויות עתידיות, אשר קשה לחזות, הביקוש המוגבר מצד משרד הביטחון הישראלי למוצרי ופתרונות החברה עשוי להימשך ולייצר הזמנות נוספות מהותיות לחברה.
לאחרונה דיווחה החברה כי זכתה בחוזה בסכום של כ-37 מיליון דולר לאספקה ראשונית של מערכות הגנה אקטיבית מסוג חץ דורבן ל-General Dynamics Ordnance and Tactical Systems (GD-OTS) לטובת שדרוג נגמ"שי הברדלי M2A4E1 של צבא ארה"ב. החוזה יבוצע על פני תקופה של 24 חודשים.
מערכת ההגנה האקטיבית חץ דורבן היא מערכת "הגנה קשה" מתקדמת המכוונות להגברת יכולות ההגנה העצמית של פלטפורמות מחומשות כנגד איומי שדה הקרב המודרני. מערכת זו היא הדור השני של מערכות הגנה אקטיביות של צה"ל, והיא מאופיינית בביצועים גבוהים ודרישות נפח, משקל והספק נמוכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה