השוק

צחי אבו סוגר רבעון שיא: ההון העצמי של ארי נדל"ן - 840 מיליון שקל

חברת הנדל"ן בשליטת איש העסקים רושמת צמיחה במדדים התפעוליים המרכזיים. ה-NOI הסתכם ב-19 מיליון שקל, ה-FFO זינק ב-25%. במהלך התקופה הוכרז לראשונה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-11.5 מיליון שקל. צחי אבו: "פעלנו למיקסום הביצועים, להשבחת הנכסים, לאיתור הזדמנויות עסקיות והקמת פרויקטים חדשים"
מערכת ice | 
צחי אבו (צילום נוגי צור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
ארי נדל"ן, חברת הנדל"ן בשליטת צחי אבו, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. על פי נתוני החברה שפורסמו הבוקר (רביעי) מדובר ברבעון שיא, והחברה מציגה צמיחה משמעותית וחסרת תקדים מאז הקמת החברה, ובכל הפרמטרים התפעוליים. החברה מציגה גם ביצועים תפעוליים משמעותיים בסטאר סנטר אשדוד, בארנה נהריה ובקניון My Mall בקפריסין. 
בחודשים ינואר עד מרץ 2024, ההכנסה התפעולית נטו (NOI) של החברה הסתכם בכ-19 מיליון שקל, צמיחה של כ-7.5% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2023. הרווח הנקי (FFO) נכון לסיום הרבעון הראשון עומד על כ-15 מיליון שקל, גידול של 25% ביחס לרבעון הראשון ב-2023. בנוסף, במהלך התקופה השקיעה הקבוצה כ-345 מיליון שקל ברכישת קרקעות לפיתוח ונדל"ן להשקעה.
כמו כן, ארי נדל"ן מציגה איתנות פיננסית עם הון עצמי של כ-840 מיליון שקל ועם יחסי מינוף של כ-54% מה שמצביע על יכולות לבצע רכישות ועסקאות נוספות. בנוסף, מדווחת החברה על ירידה בהוצאות המימון בצורה משמעותית ל-5 מיליון שקל, ביחס ל-9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-44%. עם האירועים המהותיים של החברה ברבעון הנוכחי נמנים הגדלת אגרות החוב (סדרה א') בסך של כ-55 מיליון שקל ובתמורה כוללת של כ-56.5 מיליון שקל.
במהלך הרבעון הוכרז לראשונה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-11.5 מיליון שקל. כמו כן, במהלך הרבעון החברה יצאה במהלך להשבחת מתחם סטאר סנטר באשדוד - אישור תוכנית לאיחוד וחלוקה, שינוי יעוד ותוספת זכויות שעיקרה שינוי היעוד של המתחם ממתחם מסחרי פעיל למתחם מעורב שימוש ביעוד מגורים, מסחר ותעסוקה. במסגרת התוכנית אושרה בנייה של 6 מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד הכוללים 2,000 יח"ד.
 
בנוסף, החברה פעלה להנפקת נע"מ סדרה 1: הנפקה של ניירות ערך מסחריים שלא ירשמו למסחר בבורסה בהיקף של כ-150 מיליון שקל. החברה גם פעלה לרכישת 50.2% מחברה המחזיקה במתחם התחנה המרכזית באילת. קרקע בשטח של כ-20 דונם בלב העיר אילת המיועדת להקמת פרויקט מסחר ומסוף תחבורה בשטח להשכרה של 30 אלף מטר עם מעל 500 מקומות חניה.
צחי אבו, מנכ"ל ובעלים ארי נדל"ן מסר בעקבות פרסום הדו"חות: "אנחנו עדים לצמיחה משמעותית ברבעון הראשון של שנת 2024, כהמשך ישיר לצמיחה בשנת 2023. פעלנו ועודנו פועלים למיקסום הביצועים התפעוליים להשבחת הנכסים והגדלת זכויות הבנייה, לאיתור הזדמנויות עסקיות והקמת פרויקטים מסחריים חדשים והכל תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ואסטרטגיית מינוף. אנו מאמינים שארי נדל"ן תמשיך להיות מותג מרכזי קניות מהמובילים בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה