השוק

הכנסות וויקס זינקו ב-12%, עלייה משמעותית בהזמנות: "התחלה חזקה"

מפעילת הפלטפורמה לבניית אתרים ניפצה את תחזיות האנליסטים ברבעון הראשון ורושמת הישגים מרשימים בפעם השנייה ברציפות. החברה ציינה רווח תפעולי של 9.7 מיליון דולר, ומעלה את תחזית שולי תזרים המזומנים שלה. הנשיא ניר זוהר: "מקווים שאנחנו ממשיכים להיות שגרירים טובים של ישראל, יחד עם יתר חברות ההייטק"
מערכת ice | 
ניר זוהר (צילום יחצ, Magma Images, shutterstock)
חברת Wix (וויקס), מפעילת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט, פרסמה היום (ראשון) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. הרווחיות שהושגה בדוח הקודם נשמרת, וההכנסות גבוהות יותר מהצפוי. החברה מעלה את התחזית בהתאם. הכנסות וויקס ברבעון הראשון הסתכמו ב-419.8 מיליון דולר, צמיחה של 12% ביחס לאשתקד.
האנליסטים חזו לוויקס הכנסות של 419-415 מיליון דולר. החברה מסבירה את העלייה בהכנסות באמצעות המומנטום המתמשך בעסקי ה-Partners, המשקפת עלייה בנתח השוק, בנוסף לשימוש ב-Wix Studio. פלטפורמת הסטודיו לעבודה עם שותפים מקלה על וויקס לשמר על הלקוחות וגם לייצר הכנסה גבוהה יותר מכל אחד מהם, שכן מדובר בלקוחות כגון מעצבי אתרים מקצועיים שנוטים להשתמש בפתרונות על בסיס קבוע.
כמו כן, שותפים מקימים לרוב אתרים עבור עסקים, כלומר אתרים שכוללים גם פתרונות סליקה. התוצאות ברבעון הראשון מובילות להאצה משמעותית בצמיחה של הזמנות בחציון השני של 2024 ולעלייה מוקדמת מהצפוי של שולי התזרים המזומנים החופשי ל-26% לכל שנת 2024. החברה רשמה ברבעון הראשון רווח נקי של 24 מיליון דולר (GAAP) או 41 סנט למניה, בפער מהרווח ברבעון הקודם - 3 מיליון דולר.
צמיחה איתנה בהכנסות בשילוב מבנה עלויות יעיל הובילו לשיא של 26% בשולי התזרים המזומנים החופשי. החברה רשמה רווח תפעולי של 9.7 מיליון דולר, וזאת מול הפסד תפעולי של 33.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023. תזרים המזומנים מפעילות הסתכם ב-113.8 מיליון דולר.
 
החברה מעלה את תחזית שולי תזרים המזומנים החופשי לשנת 2024 ל-26%~, לאחר שעברה את יעדי התוכנית התלת שנתית בה נחזה שולי תזרים מזומנים חופשי של 25%+ רק בשנת 2025. ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של וויקס מסר עם פרסום הדוחות: "יש לנו התחלה מאוד חזקה ל-2024, אנחנו מקדימים את התוכניות שלנו. יש כמה נקודות מאוד מעניינות ברבעון הזה. מאז השקת הפתרון לשותפים ושילוב תכונות AI, אנחנו רואים עלייה בהזמנות, וזה מה שיוביל לצמיחה משמעותית יותר בהכנסות ב-2025. זו גם אחת הסיבות לכך שהעלינו את תחזית התזרים השנתי ב-50 מיליון דולר".
 
ניר זוהר, נשיא וויקס: "הסביבה בהחלט מורכבת עבורינו כחברה בינלאומית ולא טריוויאלי לפעול בה, אבל לא היו אצלנו אירועים מיוחדים בהקשר הזה בתקופה האחרונה ואנחנו מקווים שאנחנו ממשיכים להיות שגרירים טובים של ישראל יחד עם יתר חברות הייטק. אנחנו בוודאי לא מסתירים את הישראליות וכל לקוח או עובד יכולים לראות זאת בקלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה