השוק

נקסטקום בפרויקט חדש: מרחיבה את פעילותה בנדל"ן

נקסטקום מרחיבה את פעילותה לתחום ההתחדשות העירונית: נקסטקום מדווחת כי חברה בת שלה, ש. נקסטקום בניה השיגה את הרוב המיוחס להקמת פרויקט פינוי בינוי במגדל העמק לכ-620 יחידות דיור, שטחי מסחר ומבני ציבור. היקף הבנייה הצפוי בפרויקט החדש יהיה כ-120 אלף מ"ר על פני מקרקעין בשטח הנאמד בכ-23.5 דונם והקמתם של 12 בניינים חדשים
מערכת ice | 
הפרויקט של נקסטקום ודוראל (צילום נקסטקום)
קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על הרחבת פעילותה גם בתחום הנדל"ן. החברה חתמה, באמצעות החברה הבת ש.י.ן נקסטקום יזום ובנייה בע"מ ובשותפות (50/50) עם חברת ש. ישועה בע"מ ("החברה המשותפת"), על הסכמי פינוי בינוי עם 57 מתוך 84 בעלי דירות במתחם מאוחד במגדל העמק. 
מספר בעלי הדירות אשר חתמו על הסכמי פינוי בינוי עם החברה המשותפת לנקסטקום ולש.ישועה מהווים רוב מיוחס בשיעור 67.85% מבעלי הדירות במתחם המאוחד,  הכולל 84 דירות קיימות ב- 6 בניינים. שיעור החותמים מקרב הבעלים, מהווה, למיטב ידיעת החברה, את שיעור החתימות הנדרש מקרב הבעלים לצורך כניסתו לתוקף של ההסכם.
הפרויקט עתיד לכלול הריסה של 84 הדירות הקיימות במתחם המאוחד, ובכפוף לאישור הרשויות, מתוכננת הקמתם, של 12 בניינים הכוללים כ-620  יח"ד חדשות (כולל יחידות הבעלים החדשות), שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים נוספים בהיקף בינוי של כ-120,000 מ"ר על פני מקרקעין אשר שטחם נאמד בכ -23.5 דונם.
ההסכם עם הדיירים וכניסתו לתוקף כולל מספר תנאים מתלים כמקובל בהסכמים מסוג זה. החברה המשותפת רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את ההסכם במועדים שנקבעו לכך בהסכם, ככל שהרווח היזמי של חברת הפרויקט מכלל העלויות הצפויות בפרויקט כפי שיקבע בדו"ח אפס, הינו נמוך משיעור של 16%. 
החברה המשותפת, שהוקמה בשנת 2021, החלה בפעילות כבר בשנת 2022 עם זכייתה במכרז לרכישת הזכויות של רמ"י במגדל העמק בשטח של כ-10,272 מ"ר.. במרץ 2024 חתמה החברה המשותפת על הסכם ליווי למימון הקרקע ועלויות הבניה של הפרויקט עם בנק לאומי. במסגרת הפרויקט שהקמתו צפויה להתחיל בקרוב, תבנה החברה המשותפת 8 בניינים עם 82 דירות שמתוכן 50 דירות במסגרת "מחיר מטרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה