השוק

עוד חברה ישראלית קורסת במלחמה: מי נקלעה לחובות במיליוני שקלים?

חברת הצעצועים והתחפושות "קליבר צעצועים", הגישה בקשה לבית המשפט לעיכוב הליכים, זאת לאחר שנקלעה לחובות של 5 מיליון שקל. מתקופת הקורונה, דרך העלאות הריבית ועד המלחמה שנתנה את המכה הסופית. כך קרסה החברה
מערכת ice | 
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
על רקע המכות הכלכליות הקשות שסופג המשק הישראלי בעקבות המלחמה, חברת הצעצועים והתחפושות "קליבר צעצועים" נמצאת בקריסה של ממש, אחרי שהגישה בקשה בסוף השבוע האחרון לבית המשפט המחוזי בתל אביב לעיכוב הליכים, זאת לאחר שנקלעה לחובות של 5 מיליון שקל.
על פי הדיווח ב-YNET, החברה הגישה את הבקשה על מנת להגיע להסדר מול הנושים, אליהם נקלעה לחובות לטענתה אחרי שמשבר הקורונה הגדול פגע בה קשות, וכמו כן גם ירידה במחזור המכירות של שתי החנויות שהיא מפעילה באשדוד ובחולון בעשרות אחוזים.
 
בנוסף, טוענת החברה כי מה שהוביל לכך היא העלייה הגדולה בעלות משלוחי התובלה, עליות הריבית במשק, המלחמה שהביאה לירידה גדולה במכירות ועוד. החברה פועלת מאז שנת 1999, אחרי שהוקמה על ידי אברהם דלוה.
החברה פועלת בתחום הייבוא של תחפושות וצעצועים, כאשר היא משמשת כיבואנית הבלעדית של של חברת Rubies Costume Ltd, מיצרניות התחפושות הממותגות המובילות בעולם. לטענת החברה, היא רושמת מחזור שנתי של 20 מיליון שקל. בחברה ציינו כי בעלי המניות העבירו סכומים של מאות אלפי שקלים בתקופה האחרונה לנסות ולשקמה, מה שלא צלח בסופו של דבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה