השוק

דירוג עשירי העולם: בזוס עקף את מאסק, מי במקום הראשון?

איש העסקים ברנאר ארנו הוא האדם העשיר בתבל עם הון עצמי של 212.6 מיליארד דולר. מארק צוקרברג הרוויח 2.6 מיליארד דולר ומתמקם במקום הרביעי. וגם: מה מצבו של וורן באפט ואיזו הפתעה מחכה במקום השביעי ברשימה?
מערכת ice | 
אילון מאסק, ברנאר ארנו, מארק צוקרברג (צילום freepik, shutterstock, flickr/ Ecole polytechnique)
פתגם ידוע, השגור בפי כל, אומר כי כאשר שניים רבים ביניהם - השלישי הוא זה שמנצח. צמרת רשימת עשירי העולם מוכיחה זאת מעל ומעבר לכל ספק, בצל המגמה השלילית שפקדה אותה השבוע. זו, המשך של משחק כיסאות תקופתי, באה לידי ביטוי בדירוג המגזין הכלכלי פורבס, המציג את הרשימה המלאה.
איש העסקים ברנאר ארנו נותר האדם העשיר בעולם, והוא צפוי להישאר שם כל עוד בזוס או מאסק לא יקחו את התואר הזה ממנו, מה שאינו נראה באופק. בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור הפסיד במהלך השבוע החולף לא פחות מ-2.9 מיליארד דולר, אלא שמדובר בנזק שולי ביחס להונו האדיר, שנותר יציב למדי ומוערך ב-212.6 מיליארד דולר.
 
למרות הירידה הכללית שנרשמה בתקופה האחרונה, איש העסקים הצרפתי לא מפסיק לאכזב. מייסד ויו"ר חברת אמזון ג'ף בזוס רחוק ממנו והונו מוערך כעת ב-197.3 מיליארד דולר, כשהוא רושם הפסד של 1.9 מיליארד דולר. מנכ"ל SpaceX וטסלה, ובעליה של הרשת החברתית X אילון מאסק, מציין הפסד של 3.1 מיליארד דולר.
הונו העצמי של מאסק עומד על 180.8 מיליארד דולר. במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד ונשיא מטא, אבי פייסבוק שרושם הון עצמי של 175.9 מיליארד דולר כשהוא מוסיף לרווחיו 2.6 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה עם הון עצמי של 143.7 מיליארד דולר, עם הפסד של 3.1 מיליארד דולר. 
במקום השישי וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו העצמי עומד על 132 מיליארד דולר. במקום השביעי לארי פייג' עם הון של 130 מיליארד דולר. הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה