השוק

ענקית השבבים בהלם: התשואה החודשית הגבוהה ביותר - מזה כשנה וחצי

חברת TSMC, רשמה במהלך חודש מרץ תשואה של לא פחות מ-6.1 מיליון דולר. מנייתה עלתה בכ-40% מאז תחילת השנה הקלנדרית, וציינה כי הכנסותיה מבינה מלאכותית גדלות ב-50% על בסיס שנתי
מערכת ice | 
שבב (צילום freepik)
על רקע הפופולריות שצוברת טכנולוגיית הבינה המלאכותית, חברת TSMC (טאיוואן סמיקונדקטור) דיווחה אתמול (רביעי) כי התשואה החודשית שלה עולה בקצב מהיר. ענקית השבבים מטאיוואן סיפרה כי בחודש מרץ האחרון החברה רשמה עלייה של 34.3% בתשואה החודשית - הנתון הגבוה ביותר מנובמבר 2022 - שנמדדת ב-6.1 מיליון דולר אמריקני.
על פי סוכנות הידיעות CNBC, ברבעון הראשון לשנת 2024 ההכנסה של טאיוואן סמיקונדקטור הייתה כ-18.4 מיליון דולר אמריקני. כעת עם הגל שמתעצם בשוק במהפכת הבינה המלאכותית, חברת הטק "עולה על הגל". מניות החברה עלו בקצת פחות מ-40% מתחילת השנה. 

בינואר, החברה אמרה כי הכנסותיה מבינה מלאכותית גדלות ב-50% על בסיס שנתי.  טאיוואן סמיקונדקטור, היא החברה הגדולה בעולם לייצור שבבים ומספקת שבבים לאפל, אנבידיה ועוד. למרות שהתחרות הולכת ומתעצמת בתחום, כאשר AMD האמריקנית, אנבידיה ואינטל מהוות מתחרות לא פחות גדולות ממנה, נראה כי תאגידים שאינם עומדים בקצב יצטרכו להמציא את עצמם מחדש.
מהפיכת הבינה המלאכותית עד כה יצרה שלל שינויים בתחום הטכנולוגי בכלל ותחום הטק בפרט, כאשר סטארט-אפים ממציאים את עצמם יש מאין, חברות ותאגידים מסוימים אולי יחשבו את מסלולם לפי ההתקדמות במשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה