השוק

ענקית הכושר פושטת רגל: המניה צנחה ב-98%

אחרי הפריחה שלה בתקופת הקורונה, עתידה של פלוטון האמריקאית בספק והיא הגישה בקשה לפשיטת רגל. המניות ירדו בכמעט 98% מערך השיא שלהן בדצמבר 2020 של 162.72 דולר
מערכת ice | 
הליכון (צילום freepik)
נזקי הקורונה מגיעים גם הרבה אחרי שהיא הסתיימה. כשמכוני כושר היו סגורים בגלל כללי הריחוק החברתי בתקופת הקורונה, נוצרה הזדמנות גדולה ותקופת פריחה עבור חברות כושר בבית. פלוטון האמריקאית, הייתה הדוגמה הגדולה ביותר של מגמה זו. אבל הענקית האמריקאית כעת מסתבכת ועומדת לשלם מחיר כבד.
הבעיה, עבור פלוטון וחברות מתחרות לפעילות גופנית בבית, הייתה שהקורונה לקחה את הביקוש קדימה, חברות כושר דומות רבות ראו שיא מכירות במהלך התקופה העגומה הזו, אבל ברגע שהסגרים הסתיימו, אנשים חזרו לחדרי כושר ועתה הכושר הביתי נזנח.
ציוד כושר שעולה יותר מ-1,000 דולר היה דבר הגיוני כאשר אנשים לא יכולים היו להוציא כסף על חופשות או יציאה לארוחת ערב. זה הפך למותרות ברגע שחדרי כושר נפתחו מחדש ופעילות גופנית הפכה למשהו שאפשר לעשות עם אנשים אחרים תמורת תשלום חודשי מתון.
השינוי הזה, יחד עם תגובה נגד השיווק האליטיסטי שלו, העמידו את עתידה של פלוטון בספק. המניות ירדו בכמעט 98% מערך השיא שלהן בדצמבר 2020 של 162.72 דולר. ירידה במכירות וביקוש מוגבל אינם מוגבלים לשם הגדול ביותר בתחום הכושר הביתי. שחקנים אחרים במרחב נאבקו, ואחת החלוצות בתחום, חברה שנוסדה ב-2001, הגישה בקשה לפשיטת רגל.
החברה מייצרת ומוכרת מגוון עצום של ציוד כושר, החל ממשקולות עתיקות ועד כל סוגי מכשירי כושר מחוברים. American Home Fitness נוקט בגישה מאוד ידידותית ללקוח. "כל חבר בצוות שלנו מנוסה בשימוש ותחזוקה של כל ציוד שאנו מוכרים. אנחנו ספורטאים, מאמנים ומומחי כושר. אנו מקשיבים לצרכים שלך ולמטרות שלך, ואנחנו עוזרים לך למצוא את הציוד המושלם שיעזור לספק את שניהם." החברה פרסמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה