השוק

רשת SPAR מסתירה את ישראל? זה מה שקורה מאחורי הקלעים

מאות אלפי ישראלים כבר הגיעו לבקר בסניף הראשון בישראל של הרשת שנפתח בכפר סבא, אבל באתר הרשמי אין כל איזכור לכך שגם בישראל יש סניף, כאשר ברשימה הכוללת את המדינות בהן נמצאת הרשת, ישראל פשוט בחזקת נעלם, בעוד מדינות כמו איראן וסעודיה דווקא מופיעות בגאון
מערכת ice |  1
סניף ספאר (צילום יחצ)
בגלל החרם על קרפור ובכלל על מותגים שמזוהים עם ישראל? לא משנה מה הסיבה, אבל מדינת ישראל לא מופיעה כלל באתר האינטרנט הרשמי של רשת ספאר ההולנדית שהחלה בחודש הקודם את פעילותה בישראל.
מאות אלפי ישראלים כבר הגיעו לבקר בסניף הראשון בישראל של הרשת שנפתח בכפר סבא, אבל באתר הרשמי אין כל איזכור לכך שגם בישראל יש סניף, כאשר ברשימה הכוללת את המדינות בהן נמצאת הרשת, ישראל פשוט בחזקת נעלם.

אם בודקים באתר הרשמי של ספאר, לא תמצאו כי הרשת פועלת מישראל החל ב-19 במרץ, את כל שאר 45 המדינות שבהן היא פועלת ועוד איך תמצאו, אפילו את איראן, ערב הסעודית, קטאר, עומאן, איחוד האמירויות, פקיסטאן, סין, רוסיה ודרום אפריקה שנכתבות בגאווה.
החנות של SPAR מתקדמת טכנולוגית ותכלול את הטכנולוגיה הישראלית החדישה ביותר. היא תכלול שורה של מדורים ומחלקות, הסניף הראשון נפתח עם 750 מוצרים שונים של המותג הפרטי של SPAR שיובאו מכל העולם וכן מוצרים רבים שיוצרו עבור הרשת על ידי יצרנים וחקלאים ישראלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעורר בי חשש שהיבואנים הגדולים ב ישראל מונעים העלאת אתר
    אזרח 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שלא יקנו בספאר אחרת היבואנים יפסידו כסף. תמשיכו לקנות ב SPAR ובקרפור אחד ליד השני (יש ספאר, לידו ממולשוק העיר ואז אחריו מצפון יש את קרפור ברחוב השיטה 4), שניהם זולים.
    סגור