השוק

קרסו נדל"ן רוכשת החזקות בקבוצת יושפה עם פרופדו

רכישת המניות נעשית בשלבים עם חברת פרופדו בע"מ לפי שווי של כ-74 מיליון ש"ח. "קרסו מנצלת הזדמנות ורוכשת החזקה בקבוצת יושפה"

מערכת ice | 
דן פרנס מנכל קרסו נדלן (צילום לני בן בשט)
חברת קרסו נדל"ן מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, הפועלת בתחומי הנדל"ן המניב, הנדל"ן למגורים והמייצרת סביבה וסגנון חיים נשאף ופורץ דרך, רוכשת עם חברת פרופדו, החזקות בקבוצת יושפה.
קרסו וחברת פרופדו בע"מ (באמצעות חברה משותפת 50%-50%), ירכשו מניות של קבוצת יושפה, כך שבשלב ראשון יירכשו 49% מהון המניות של יושפה, לפי שווי חברה של כ-74 מיליון שקל. על פני 5 שנים, הרוכשות יוכלו לרכוש מניות נוספות עד 100%.
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן: "קרסו מנצלת הזדמנות ורוכשת החזקה בקבוצת יושפה, אשר תגדיל באופן מידי את צבר הפרויקטים למגורים של קרסו בכ-7%. בכוונת קרסו לתמוך בהמשך התרחבותה של יושפה, באמצעות כניסה לפרויקטים רבים נוספים, הן בתחום ההתחדשות הבניינית והן בתחום הפינוי בינוי. האיתנות הפיננסית של קרסו מאפשרת לנו, גם בתקופה רבת אתגרים, להמשיך ולהגדיל את פעילותנו בתחום המגורים."
קרסו נדל"ן דיווחה בשבוע שעבר על הכנסות לשנת 2023 שהסתכמו בכ-456.5 מיליון שקל, הרווח הגולמי ממכירות מקרקעין, דירות ושירותי בנייה הסתכם בכ-63 מיליון שקל לצד עלייה בשיעור הרווחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה