השוק

דרמה בלהב אל.אר: המנכ"לית פורשת אחרי 14 שנה בתפקיד

להב אל.אר הודיעה כי לאחר כ-14 שנים הודיעה מנכ"לית החברה הגב' חוה זמיר על סיום תפקידה. אבי לוי נפרד: "הצטערנו על ההחלטה שלה, אך אני מכבד את רצונה לפרוש אחרי כל כך הרבה שנים"
מערכת ice | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום יח"צ)
להב אל.אר, חברת הנדל"ן הישראלית, פרסמה היום (חמישי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2023 ולשנה כולה, בהן הציגה עליה בהכנסות של כ-215 מיליון שקל, אחרי שהכניסה בשנת 2023 כ-559 מיליון שקל, זאת לעומת כ-344 מיליון שקל בשנת 2022.
עוד חשפה החברה כי לאחר כ-14 שנים הודיעה מנכ"לית החברה הגב' חוה זמיר על סיום תפקידה. הגב' חוה זמיר כיהנה כמנכ"לית החברה מיום הקמתה, ליוותה והובילה את צמיחת החברה, בעבודה מאומצת מתחילת הדרך כחברה ללא פעילות ועד למכלול הפעילויות של החברה כיום.
 
אבי לוי,  יו"ר דירקטוריון להב אל.אר, מסר לאחר ההודעה של המנכ"לית חוה זמיר על כך שהיא עוזבת את החברה אחרי 14 שנה בתפקיד כי "הצטערנו על החלטת חוה לסיים את תפקידה, תרומתה לפיתוח החברה ולהבאתה לעוצמות שיש היום גדולות". "יחד עם זאת", הוסיף אבי לוי: "אני מכבד את רצונה לפרוש אחרי כל כך הרבה שנים שכיהנה כמנכ"ל החברה. מביע תודתי מכל הלב  לחוה על כל העשייה והצלחה בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה