השוק

הראל ויזל מגיב לדו"חות הקבוצה: "לא מרוצים ולא שמחים"

קבוצת פוקס דיווחה על עלייה של כ-11% בהכנסות וירידה של כ-25% ברווח הנקי בעקבות התרחבות חנויות הקבוצה. זו היתה התגובה של המנכ"ל הראל ויזל בכנס משקיעים שהתקיים אמש
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
בעל השליטה והמנכ"ל של קבוצת פוקס, הראל ויזל, הגיב על תוצאות החברה לרבעון הרביעי ולשנת 2023 בכנס משקיעים שקיימה אמש החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב: "אנחנו לא מרוצים ולא שמחים על רווח של 200 מיליון שקל."
פוקס דיווחה על ירידה של כ-25% ברווח הנקי ועל עלייה של כ-11% בהכנסות שהגיעו הודות להתרחבות הקבוצה בארץ ובחו"ל וכניסה לתחומי פעילות חדשים. מהצד השני, הרווח התפעולי והגולמי ירד בעקבות סגירת רשם דרים ספורט ובעקבות ההשקעה בהרחבת החנויות.
ויזל הוסיף כי לצד האכזבה מהנתונים נעשו תהליכי ייעול ברשת: "בשנה כזו שהיו בה הפגנות, רפורמות, עליה בריביות, יוקר מחיה, מלחמה, מדינה סגורה, מאות אלפי מגויסים למילואים, ומפונים בצפון ובדרום, עשינו מהלכים וסגרנו פעילויות מפסידות. אנחנו אין לנו אגו."
קבוצת פוקס פתחה השנה את רשת המשקפיים סאן גלאסהאט שכבר מונה 19 חנויות בישראל שהכניסו במצטבר כ-26 מיליון שקל. בנוסף נפתחה חנות עצומה של רשת הסטוק "ג'מבו" המשתרעת על שטח של כ-10,000 מ"ר באילת. חנות זו הכניסה לקבוצת פוקס כ-89%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה