השוק

נאייקס בעסקת ענק: זו החברה שרכשה ב-22 מיליון דולר

נאייקס רוכשת את חברת הטכנולוגיה הפיננסית בברזיל -  VMtecnologia תמורת 22 מיליון דולר. הרכישה תרחיב את הפעילות הגלובאלית של נאייקס באמריקה הלטינית, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה 
מערכת ice | 
יאיר נחמד, מנכ (צילום יח"צ, shutterstock)
חברת נאייקס, פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה היום על רכישת VMtecnologia, מובילת שוק טכנולוגית בעולם השירות העצמי האוטומטי, שבסיסה בברזיל. 
הרכישה תרחיב משמעותית את נוכחות נאייקס, בשוק הברזילאי ובאמריקה הלטינית ותציע פתרונות לשירות עצמי. VMtecnologia פרוסה בעסקיהם של-2400 קמעונאיים, ביותר 18,000 נקודות מכירה לא מאוישות במגוון תעשיות כגון מכירה אוטומטית, חנויות נוחות בשירות עצמי (מיקרו מרקט), מכבסות אוטונומיות, חדרי משחקים, טרקלינים בשדות תעופה ועוד.

החברה צופה כי הרכישה תתרום באופן מיידי לרווח הנקי של נאייקס. מחיר הרכישה מייצג שווי של 22 מיליון דולר, אשר ישולם בחלקו במזומן והיתרה במזומן או בהון עצמי, בכפוף לעמידה ביעדי ריווחיות שנקבעו. הסגירה צפויה להתקיים ברבעון השני של 2024, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים. 
יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון נאייקס: "אנו שמחים לצרף את הצוות המוכשר של VMtecnologia. VMtecnologia היא חברת טכנולוגיה פיננסית ברזילאית מצליחה מאוד, עם ניסיון של למעלה מעשור, שבנתה פתרון מוביל בשוק לתעשיית השירות העצמי האוטומטי בברזיל. היכולות שלנו בשילוב עם עובדי חברת VMtecnologia, יגדילו את נתח השוק של החברות, באזור אף יותר ". עוד אמר יאיר נחמד:  "שוק השירות העצמי האוטומטי הברזילאי במגמת צמיחה חזקה. VMtecnologia פועלת כשוק אטרקטיבי בעל פוטנציאל משמעותי. הציפייה היא לצמיחה שנתית ממוצעת של למעלה מ-10% בשנים הקרובות. הרכישה מרחיבה באופן מיידי את שוק היעד של נאייקס ומגדילה משמעותית את חדירתנו לשוק השירות העצמי האוטומטי בברזיל ובאמריקה הלטינית". 
אדוארדו מוניז, מנכ"ל VMtecnologia: "יחד עם נאייקס נרחיב את מתן פתרונות השירות העצמי באמריקה הלטינית, הוספת מומחיות בתשלומים ופורטפוליו רחב של מוצרים. ההון מהעסקה ישמש לצמיחה והתרחבות של VMtecnologia בברזיל ובאמריקה הלטינית. העסקה התקיימה בתמיכה הגדולה של Pipeline Capital, שהייתה אחראית על מבנה פרויקט גיוס הכספים, ועזרה לנו לאורך כל התהליך, מהשיחה עם בעלי העניין ועד לשלב הסופי של החתימה על העסקה".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה