השוק

הסטארט-אפ הישראלי רוכש חברה מאפריקה ומציג 500 מיליון דולר הכנסות

חברת Deel רוכשת את PaySpace וחושפת נתונים פיננסיים, ביניהם הגעה לקצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר ARR
מערכת ice | 
אלכס בואזיז (צילום deel)
חברת ה-HRtech הישראלית-אמריקאית Deel, מודיעה היום (שלישי) כי היא רוכשת את חברת PaySpace העוסקת בפתרונות שכר ומשאבי אנוש, וחושפת כי חצתה קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר ARR.
בעקבות הרכישה 250 עובדי PaySpace ייקלטו ב-Deel (דיל), ובכך תהפוך Deel לחברה הראשונה בעולם שגם מספקת שירותי העסקה וגם יש לה מנועי שכר משלה ביותר מ-50 מדינות. החזון של Deel הוא להגיע ל-100 מנועי שכר (Native Payroll) תוך 4 שנים ובכך להיות החברה הראשונה שתספק פתרון פנימי ומלא לצורכי HR & Payroll של חברות בינלאומיות.

האסטרטגיה הזו מתכנסת עם מגמת הקונסולידציה בשוק התוכנה הארגונית, המתבטאת בכך שהלקוחות מחפשים פתרון אחד שישרת את כל צרכי הארגון בכל הלוקיישנים במקום לעבוד מול מספר רב של ספקים במקביל.
חברת PaySpace שהמטה שלה נמצא באפריקה, מספקת פלטפורמת SaaS לניהול שכר ומשאבי אנוש ב-44 מדינות ברחבי אירופה, דרום אמריקה, המזה״ת ואפריקה, עבור יותר מ-14,000 לקוחות ביניהם חברות רב לאומיות כגון: קוקה-קולה, PUMA Sports והייניקן. הייחודיות של PaySpace בתעשיה היא בכך שהיא פיתחה מנועי שכר מבוססי ענן בכל אחת מהמדינות שבהן היא פועלת, והיא מבין החברות הבודדות בעולם שיודעות לתת שירותי שכר מבוססי מנוע שכר פנימי (Native Payroll) ולא באמצעות תוכנות חיצוניות.
Native Payroll מאפשר ללקוחות לייעל את תהליכי חשבות השכר בחברה, ולבצע שינויים ועדכונים בטווחי זמן גמישים יותר מאשר עבודה עם ספקים חיצוניים או נותני שירותים. בהמשך השנה צפויה PaySpace להשיק מנועי שכר גם בבריטניה וברזיל.
בשנה שעברה רכשה Deel ב-82 מיליון דולר את חברת שירותי השכר PayGroup, חברה ציבורית מאוסטרליה המספקת שירותים דומים ל-PaySpace במדינות אסיה והפסיפיק (APAC).
בנוסף, חושפת Deel כי חצתה קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר ARR (הכנסות אורגניות, לא כולל ההכנסות של PaySpace). בתוך פחות מחמש שנים, החברה צמחה ל-3,300 חברי צוות והיא משרתת מעל 25,000 לקוחות (לא כולל הלקוחות של PaySpace).  כמו כן, חשפה Deel כי היא ממשיכה להיות רווחית על-בסיס EBITDA מזה שנה וחצי (מאז ספטמבר 2022).
על ההצלחה של Deel העיב בשנה האחרונה תחקיר של אתר The Information שחשף כי במערכת של החברה נעשה שימוש גם באתרי מסחר מפוקפקים, שאחד מהם הואשם בהונאת פונזי.
אלכס בואזיז, מייסד-שותף ומנכ"ל Deel: ״חישוב שכר הוא אופרציה קריטית ומאתגרת לכל ארגון גלובאלי. אחת המשימות של צוותי משאבי האנוש בחברות בינלאומיות היא להבטיח שיוכלו לשלם לעובדים בזמן ובהתאם לרגולציה המקומית בכל מקום בעולם. הפלטפורמה של PaySpace, בשילוב הנוכחות החזקה של Deel בשווקי ארה״ב אירופה ו-APAC, יעניקו ללקוחות ערך מוסף משמעותי. החזון שלנו הוא להיות מערכת ה-HR & Payroll המקיפה ביותר בעולם״.
קלייד ואן ויק, דירקטור, PaySpace: ״החברה שלנו עשתה מודרניזציה בתעשיית השכר והתשלומים, שהייתה עמוסה בתהליכים ידניים מסורבלים, תוכנות מיושנות ודרישות רגולטוריות מחמירות. בדומה ל-Deel, שחוללה מהפכה בגיוס והעסקת עובדים, רכישה זו מאחדת בין שירותי העסקה מובילים עם מומחיות בטכנולוגיית שכר, ובכך מספקת הצעה ייחודית עם אוטומציה וגמישות ללא תחרות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה