השוק

הפניקס נפרדת מהבכיר שהחליט לפרוש: "הוביל להישגים משמעותיים"

אלעד בורשטיין, מנכ"ל אקסלנס השקעות וניירות ערך, הודיע לבית ההשקעות "הפניקס" על רצונו לפרוש מהתפקיד. אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס: "אלעד הוא מנכ"ל מוערך, שיחד עם עובדי ומנהלי החברה הביא אותנו להישגים. הוא יישאר עד להעברה מסודרת של התפקיד למחליפו"
מערכת ice | 
אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות וקסם קרנות (צילום טומי הרפז, Magma Images, shutterstock)
אלעד בורשטיין המשמש כמנכ"ל חטיבת "אקסלנס השקעות וניירות ערך", הודיע למנכ"ל בית ההשקעות "הפניקס", אבנר חדד, על רצונו לפרוש מהתפקיד המדובר. בורשטיין כיהן בתפקיד במשך 13 שנים בבית ההשקעות ובהיותו מנכ"ל החטיבה שימש כשלוש שנים.
בורשטיין החליט לצאת לדרך חדשה, לאחר שבשנים האחרונות עמד בראש חטיבת "אקסלנס טרייד", כאשר קודם לכן שימש כסמנכ"ל חבר הבורסה של החברה והיה אחראי לפעילות המסחר הפרטי בבית ההשקעות.
בין השנים 2020-2022, לאחר משבר הקורונה, הוביל בורשטיין את תחום ההשקעות הפרטיות בחברה להישגים מרשימים. בבית ההשקעות "הפניקס", מודים על תרומתו רבת השנים ועל עבודתו כמנהל בכיר ומסור.
 



אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות, הודה על תרומתו הנרחבת של בורשטיין: "אלעד הוביל בשנים האחרונות את חטיבת ניהול ההשקעות, אקסלנס השקעות וניירות ערך, להיות חברה יציבה בעלת שדרה ניהולית חזקה עם תשתית טכנולוגית מובילה ומצליחה".

עוד הוסיף: "אלעד הוא מנכ"ל מוערך, שיחד עם עובדי ומנהלי החברה הביא אותנו להישגים משמעותיים תוך מקצועיות, חדשנות ועבודת צוות טובה. אלעד יישאר איתנו עד להעברה מסודרת של התפקיד למחליפו. אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".

(צילום: ענבל מרמרי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה