השוק

חברת הנדל"ן בצעד ענק: הצטרפה לבורסה בתל אביב

אפי קפיטל נדל"ן – החברה השנייה שהצטרפה לבורסה בת"א מתחילת 2024. הנהלת החברה פתחה את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה בתל אביב


 
מערכת ice | 
אפי קפיטל מסחר (צילום צילום קובי וולף)
הבוקר (ראשון) פתחה הנהלת חברת אפי קפיטל נדל"ן את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך. אפי קפיטל היא חברת הנדל"ן הראשונה המצטרפת לבורסה מאז יולי 2022.
החברה הוקמה ב- 2007 על ידי בעל השליטה, אפי שקדי, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, ועוסקת בתחום הנדל"ן היזמי להקמת פרויקטים של בנייה למגורים ברחבי ישראל, בין היתר במסגרת התחדשות עירונית, "מחיר למשתכן" וכן פרויקטים למסחר, משרדים ולוגיסטיקה. עד היום החברה איכלסה כ-3,300 יחידות דיור ועם הכנסות של כ- 340 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2023. 
החברה הנפיקה לראשונה בבורסה איגרות חוב באוקטובר 2021 והמשיכה להנפיק לציבור שתי סדרות אג"ח נוספות, עד הנפקת מניות החברה בבורסה. החברה גייסה כ- 92 מיליון שקל במניות וכתבי אופציה והשיאה תשואה של כ- 18% ממועד ההנפקה.   
אפי שקדי מנכ"ל, יו"ר ובעל השליטה באפי קפיטל נדל"ן מציין: "הנפקת המניות מהווה ציון דרך משמעותי וחשוב מאוד עבורנו. ההצטרפות לבורסה תאפשר לנו לגדול בהון העצמי, להקטין את המינוף ולהרחיב את מקורות המימון הקיימים, לצד שיפור הגמישות הפיננסית של החברה. כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח שגיבשנו, אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח העסקי של החברה עם התמקדות ברכישת קרקעות חדשות, קידום פרויקטים קיימים ובחינה של שיתופי פעולה נוספים בתחום היזום הנדל"ני. אני מודה לגופים המוסדיים שהפכו לשותפים החדשים על הבעת האמון המלאה והרצון להתפתח ולצמוח יחדיו".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה