השוק

עסקה נוספת לקונצרן של אדאני עם חברה כחול- לבן: 22 מיליון שקל

חברת בת של קונצרן אדאני Adani  Green Energy Ltd  (AGEL), תרכוש רובוטים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים מאיירטאצ' במסגרת הסכם שלישי בין הצדדים בהיקף של כ- 22 מיליון שקל

מערכת ice | 
גאטום אדאני (צילום APSEZ)
חברת איירטאצ' סולאר, המפתחת פתרונות רובוטיים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים, ממשיכה בהרחבת פעילותה ומעדכנת כי חתמה על הסכם בהיקף של כ-22 מיליון שקל עם חברת האנרגיות המתחדשות הגדולה בהודו Adani Green Energy Ltd., AGEL, מקבוצת אדאני הענקית. במסגרת ההסכם, איירטאצ' תספק ותתקין מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים במספר שדות סולאריים של AGEL בהודו.
טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר: "פתיחה חזקה של 2024 לאיירטאצ' עם הגדלת צבר ההזמנות באמצעות הזמנה חוזרת של אדאני וחתימה על הסכם בהיקף של כ- 22 מיליון שקל. אנו מעריכים כי שיתוף פעולה זה יתרום להרחבת היקפי פעילותה של איירטאצ' בהודו ומחוצה לה ורואים בעסקה זו נדבך נוסף בחיזוק היחסים בין קבוצת אדאני לחברות טכנולוגיה ישראליות בעולמות האנרגיה המתחדשת. החתימה על הסכם זה ממשיכה לבסס את מעמדה של איירטאצ' כשחקן  גלובאלי מוביל לפתרונות ניקוי רובוטים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים, ואנו רואים בכך הבעת אמון חזקה במוצרים ובחברה".
ניק לניר בראון, סמנכ"ל שיווק מכירות ופיתוח עסקי גלובאלי: "זהו הסכם שלישי עם חברת אדאני וההסכם הגדול ביותר עד כה של איירטאצ' עם אדאני. אנחנו גאים להיות שוב הבחירה המועדפת של אדאני לניקוי רובוטי לפאנלים סולאריים. כפי שנוקטים אדאני ויזמים מובילים בהודו ובמדינות אחרות, משהחליטו להטמיע ניקוי רובוטי בפעם הראשונה והתוודעו לערך המוסף הגלום במעבר שכזה, כל יתר השדות מתוכננים בהתאם ומותקנים בהם פתרונות ניקוי רובוטיים. בדומה, אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת גם במדינות רבות אחרות בהן אנו בוחנים מאמצי חדירה. המעבר לניקוי רובוטי הוא דוגמא מצוינת להבנת החיבור הקריטי בין טכנולוגיה חדשנית וסביבתית לבין המטרה הגבוהה של הפקת אנרגיה בצורה תועלתית וידידותית לסביבה".
 
להערכת החברה, על פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת המערכות צפויה להסתיים עד תום הרבעון הראשון לשנת 2025. זהו ההסכם השלישי בין איירטאצ' ואדאני לאחר שבחודש ספטמבר האחרון עדכנה איירטאצ' על ההסכם השני שנחתם בין הצדדים בהיקף של כ-3  מיליון שקל לאספקת רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים לאדאני. במאי 2023 נחתם ההסכם הראשון המסדיר את מערכת היחסים בין הצדדים שבמסגרתו ביצעה אדאני הזמנה של מערכות איירטאצ' בסך כ- 9 מיליון ש"ח ומכוחו תוכל לבצע הזמנות נוספות של מערכות איירטאצ' ומאז כאמור נחתמו עוד שני הסכמים נוספים.
נכון להיום, איירטאצ' התקשרה בהסכמים עם לקוחות להתקנת מוצריה על מתקנים בהספק כולל של מעל 7.8 ג'יגה-וואט, מתוכם מעל 3.0 ג'יגה-וואט כבר הותקנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה