השוק

רמי לוי וישראייר במהלך של 42 מיליון אירו: זה ההסכם שנחתם

חברת התעופה הודיעה כי התקשרה במזכר הבנות בלתי מחייב עם תאגיד בנקאי יווני, במסגרתו תבצע החברה הליך של מימון מחדש, בליווי התאגיד הבנקאי ל- 4 מתוך 5 בתי המלון בהם שותפה החברה ביוון
מערכת ice | 
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
ישראייר, חברת התעופה בבעלות איש העסקים רמי לוי, הודיעה כי התקשרה במזכר הבנות בלתי מחייב עם תאגיד בנקאי יווני, במסגרתו תבצע החברה הליך של מימון מחדש, בליווי התאגיד הבנקאי ל- 4 מתוך 5 בתי המלון בהם שותפה החברה ביוון בסך כולל של כ- 42 מיליון אירו (לפני עלויות המימון).
ההודעה מגיעה בהמשך לכך שחברת התעופה והתיירות ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, שותפה בכ-25% ב-5 נכסים מלונאיים של רשת בראון ביוון. שלאחרונה התייחסו בחברה לשיתוף הפעולה בין מלונות בראון לבין רשת הילטון, וטענו כי המחירים לחדר במלון של החברה בכרתים, יוון, יעלה באופן משמעותי בקרוב בעקבות שיתוף הפעולה שהוכרז השבוע. כך פורסם באתר "פספורט ניוז".

למעשה, בראון והילטון העולמית הודיעו כי הם נכנסים בשותפות בשני מלונות של בראון ביוון תחת המותג Curio Collection by Hilton. שני המלונות הם איסלה בראון חאניה ריזורט ואיסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא.
אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר, חשף לפני כשלושה שבועות בראיון ל-YNET: "רכשנו במשותף עם רשת מלונות בראון חמישה בתי מלון באתונה ובכרתים. בראון הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה בערוצי המכירה של הילטון העולמית. בשנת 2023 רשמנו עליית ערך של מעל 5 מיליון דולר על ההשקעה ביוון. השבוע קיבלנו חיזוק חיובי נוסף בסדרת אירועים המתרחשים במקביל, כאשר מלונות פתאל פתחו אף הם פעילות באתונה, וישרוטל הכריזו על השקת אלומה  - רשת בתי מלון בחו"ל שבשלב ראשון כוללת שלושה בתי מלון באתונה ואחד בסלוניקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה