מדדים ומחקרים

רמי לוי מול YELLOW: אותו מוצר בפער של 651%

על פי המועצה לצרכנות, קליק ביסקוויט מצופה שוקולד חלב יוניליוור 65 גרם במבצע ברמי לוי באינטרנט במחיר של 1 שקל בודד מול מחיר ממוצע ברשת יילו 7.5 שקל - הפרש של 6.5 שקל ובאחוזים 651%
מערכת ice |  3
הרשת הכי יקרה בחגים (צילום freepik, shutterstock)
בין נתוני המועצה הישראלית לצרכנות, שפרסמה אמש (שני) את בדיקת הסל החודשית שלה ומציגה נתונים מדאיגים שמשקפים העלאת מחירים ברוב הרשתות על מחצית מהמוצרים הנבדקים בסל, כאשר הרשתות שהורידו או העלו הכי פחות את המחירים ביחס לחודש שעבר הן מחסני השוק, קרפור מרקט, קשת טעמים ורמי לוי באינטרנט והרשת הזולה ביותר היא רמי לוי, והיקרה ביותר מגה בעיר, כאשר ההפרש ביניהן 17%, נודע הפער בין הרשתות על אותו המוצר.
בין היתר, קילו אבוקדו נמכר ברשת 'שפע ברכת השם קרוב לבית' במחיר של 4.9 שקל לעומת 29.9 שקל ברשת סופר יודה, מדובר בהפרש של 25 שקל ובאחוזים 510%, קליק ביסקויט מצופה שוקולד חלב יוניליוור 65 גרם במבצע ברמי לוי באינטרנט במחיר של 1 שקל בודד מול מחיר ממוצע ברשת יילו 7.5 שקל - הפרש של 6.5 שקל ובאחוזים 651%.
סכיני גילוח ג'ילט פיוז'ן 16 יחידות, במבצע ברשת BE ב-139 שקל לעומת 249.8 שקל בסופר פארם. הפרש ל 110.8 שקל ובאחוזים - 80%. תרכובת מזון לתינוק על בסיס חלב שלב 1 גולד סימילאק 700 גרם - ברשתות קרפור (מרקט, סיטי והיפר), רשת סופר חביב, רמי לוי באינטרנט ושופרסל אונליין במחיר של 60 שקל, לעומת 94.9 שקל ברשת יילו, 34.9 שקל הפרש (58%).
 

מטעם המועצה לצרכנות נמסר: "מחיר הסל לצרכן במגמת עליה, ביחס לבדיקה שנעשתה לפני חודש. כך גם ביחס לבדיקה שנעשתה לפני כשנה בתקופה המקבילה - מאז המחירים עלו בממוצע קרוב ל-5%. 

"הממצאים ממחישים את חשיבות השוואת המחיר על ידי הצרכן בין הרשתות לפני רכישת הסל המשפחתי, כחלק מהצורך לשלוט בעליות המחירים והבחירה לרכוש במחיר הזול ביותר.  על הצרכן לשים לב להפרשי המחירים בין הרשתות העירוניות לרשתות הדיסקאונט – שם קיים פער מחירים גדול (פער של כ- 17%)".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קליק בשקל הוא הונאה
    גלעד 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קליק בשקל = עוף בשקל = Loss Leader, פריט שנמכר בהנחה גדולה כדי למשוך לקוחות לעסק, הלקוחות קונים את כל הסל שלהם באותו עסק ושאר הפריטים מסבסדים את המחיר הנמוך של הפריט ההפסדי. אל תשוו פריט בודד אלא סל.
    סגור
  • 2.
    ילו מגזימה
    מחירון מופקע 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככלל אם זה לא פיקוח נפש לא קונה בילו
    סגור
  • 1.
    תכלס לא נשאר כסף קונה רק ברמזי לוי
    החתול במגפיים 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם שם קונה פשוט מה שבמבצע,זה הבדל עצום מבחינה כלכלית מאשר מכולת שכונתית
    סגור