כסף וצרכנות

רמי לוי, אושר עד או יש חסד? זו הרשת הזולה ביותר בישראל

נתוני הסל המשתלם ביותר בישראל נחשפים: רשת "אושר עד" ממוקמת כזולה ביותר עם סל קניות של 484.10 שקל בממוצע, זאת לעומת "רמי לוי שיווק השקמה", שצנחה ב-20 שקל בממוצע לסל קניות מממוצע של 511.32 שקל. ואיזו רשת היא היקרה ביותר?
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
רדיו "קול חי" ו"פרייסז" פרסמו אתמול (שלישי) את נתוני הסל המשתלם ביותר שלהם בישראל בבדיקה שנערכה בקרב מספר רשתות שיווק בישראל. על פי הנתונים שעלו מהבדיקה שנערכה עולה כי רשת הסופרמרקטים "יש חסד" שומרת על המקום הראשון שלה מהשבוע שעבר אחרי שסל קניות ממוצע אצלה עלה בשלושה שקלים מהשבוע שעבר והוא מסתכם ב-484.10 שקל בממוצע.
במקום השני ברשת השיווק המשתלמת ביותר בישראל נמצאת רשת השיווק "אושר עד", שם סל קניות ממוצע השבוע עולה  510.45 שקל, התייקרות של 6.80 שקל מהשבוע הקודם. רשת "רמי לוי שיווק השקמה", שלפני מספר שבועות עוד הייתה במקום הראשון, צונחת למקום השלישי ברשימה עם סל קניות ממוצע השבוע של 511.32 שקל, עלייה גבוהה מהשבוע שעבר שמסתכמת בכ-20 שקל.
מי שסוגרת את הרשימה וממוקמת במקום האחרון מרשתות השיווק שנבדקו על ידי רדיו "קול חי" ו"פרייסז" היא רשת השיווק "שוק מהדרין", שסל ממוצע אצלה עלה השבוע 545.44 שקל, הוזלה של 10 שקל לעומת השבוע שעבר. באופן כללי, הפער בין הרשת הזולה לזו היקרה ביותר עומד על 61 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה