השוק

קסטרו חוברת למותג הקוסמטיקה המוביל: "אבן דרך, שוק משמעותי"

הקבוצה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק והפצה של מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת איב רושה בארה"ב. קסטרו תחזיק ב-80.2% במיזם ואבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי, ישקיעו בשלב הראשון סך כולל של כ-25 מיליון שקל במיזם. רון רוטר, המנכ"ל הנכנס: "בוחנים כל העת הזדמנויות עסקיות חדשות שיקדמו את היעדים העסקיים"
מערכת ice |  1
רון רוטר וגבי רוטר (צילום Serban Lupu, ויקיפדיה)
קבוצת קסטרו הודיס מרחיבה את פעילותה בשווקים הבינלאומיים. החברה הודיעה היום (רביעי) כי היא התקשרה בהסכם זיכיון בלעדי להפצת מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת "איב רושה", בארצות הברית. מדובר באחד המותגים המצליחים ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, המהווה מנוף עסקי חדש לקבוצת קסטרו בשווקי ארה"ב.
לראשונה מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של ''איב רושה'' יופצו לנקודות מכירה וחנויות בתפוצה נרחבת בארה"ב תוך שיווק ממוקד, וזאת לאחר שחברת איב רושה בחרה בקסטרו כמפיץ הבלעדי תוך הבעת אמון מלאה של הנהלת קבוצת רושה בקבוצת קסטרו-הודיס. הזיכיון נחתם לתקופה של 20 שנה.
לפי ההסכם, תוקם חברת בת ייעודית RADIXIS בארה"ב כשבין בעלי מניותיה נמנים: קסטרו, שתחזיק מניות בכורה בשיעור של 80.2%, אבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי - יזם שיווק דיגיטלי ותיק, שיחזיק מניות בכורה בשיעור של 9.9% ויוביל כמנהל דיגיטל וטכנולוגיה של מרכז הפיתוח ורון רוטר, שיוקצו לו מניות רגילות בשיעור של 9.9% כאשר על מניותיו יחול מנגנון Reverse Vesting  למשך שלוש שנים. 

(צילום: מיכה בריקמן)
לחברת הבת יוזרם בשלב הראשוני סך של כ-25 מיליון שקל (כ-7 מיליון דולר), כשחלקה של קסטרו בהשקעה מסתכם בכ-22 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר) עם אפשרות להגדלת ההשקעה לכ-50 מלש"ח, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה. ההשקעה מיועדת להשקת אתר אונליין ייעודי מתקדם בארה"ב, פתיחת חנויות והקמת מרכז פיתוח טכנולוגיD  CENTER &R RADIXIS בתל אביב, שיתמוך בהשקת המותג והתאמתו באופן מקסימלי לשוק האמריקני. 
מרכז הפיתוח ירתום את הטכנולוגיה הישראלית של בינה מלאכותית AI, ביג דאטה, למידת מכונה Machine learning בתחומי ה-E-Com, קמעונאות וקוסמטיקה כדי לשפר את חווית הלקוח ברכישה באונליין ובחנויות. טכנולוגיות הבינה המלאכותית ישפרו את שביעות רצון הלקוחות על ידי התאמת המרכיבים הטבעיים הפעילים במוצר של איב רושה לצרכי הלקוחות לפי נתונים ביולוגים אישיים.
בצוות הועדה המייעצת של מרכז הפיתוח יכהנו היזמים, פורצי דרך ישראלים, אסף חפץ ורמי לכטר, שישקיעו במיזם וייעצו בתחום הטכנולוגי והתפעול הדיגיטלי. כמו כן, בהמשך לקבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של איב רושה בארה"ב, הודיעה החברה על שורת מינויים בתפקידי ההנהלה הבכירה: רון רוטר ימונה כמנכ"ל זרוע פעילות חו"ל של הקבוצה ובמסגרת זו יכהן כמנכ"ל המיזם ו-"איב רושה" ישראל ויסיים את כהונתו כמנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס.

(צילום: מיכה בריקמן)
רון יוביל את השקת המותג והחדרתו לשוק האמריקני, תוך הקמת מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי, כאמור, הקמת אתר און ליין ייעודי לארה"ב ופתיחת חנויות. יאיר אוחיון, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בקבוצה, יחליפו וימונה כמנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס. איתמר בלום שכיהן כמשנה לסמנכ"ל הכספים בקבוצה עד לחודש מאי 2023, ימונה כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. 
ההשקעה תשמש את המיזם בארה"ב להקמת אתר און-ליין ייעודי, פתיחת חנויות בארה"ב והקמת מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי בהובלת  אנשי טכנולוגיה מהשורה הראשונה, שיתמוך באמצעות בינה מלאכותית  AI בהתאמת המותג לשוק האמריקאי והתאמה לצרכי הלקוחות לפי מאפיינים ביולוגיים אישיים
 
גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "אני גאה על הכרזת המהלך וההסכם פורץ הדרך בו קבוצת קסטרו-הודיס חוברת למותג מוביל ומצליח, ומאמין בשילוב העסקי אשר יוביל לפריצת שווקים חדשים. כחלק מהמהלך אנו גם מכריזים היום על שורת מינויים בכירים בקבוצה, שתמשיך להוביל אותה לצמיחה והצלחה". 
יוסי גביזון, מבעלי קבוצת קסטרו-הודיס, אמר היום: "אנו ממשיכים להוביל את קבוצת קסטרו-הודיס בפני יעדים חדשים. החדרת מותג חזק ומוביל לשוק האמריקני היא מהלך משמעותי עבור הקבוצה. אין לי ספק כי החיבור בין היכולות והנחישות יובילו להצלחה". 
רון רוטר, המנכ"ל הנכנס למיזם איב רושה ארה"ב אמר היום: "אנו גאים לציין היום אבן דרך לקבוצת קסטרו-הודיס עם קבלת הזיכיון הבלעדי למותג איב רושה YVES ROCHER, מוביל גלובלי בתחום הקוסמטיקה הבוטנית, שיופץ וישווק לראשונה בתפוצה נרחבת בארה"ב. החיבור של קסטרו עם חברת איב רושה YVES ROCHER הצרפתית, החל לפני כעשור עם השקתו המוצלחת בישראל, בעוד כיום המותג ממשיך בצמיחתו וגדל בכל שנה בישראל ובעולם". 
 
"איב רושה הינו מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת, תוך התמחות בתחום הקוסמטיקה הבוטנית בעלת המוניטין היוקרתי. תהליך השקת המותג בארה"ב יחל השנה כאשר במהלך השנים הקרובות מתוכננות להיפתח עשרות נקודות מכירה בארה"ב. בכוונתנו להקים מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי שישתמש בכלי בינה מלאכותית וביג דאטה, שיתמכו בהשקת המותג בארה"ב תוך התאמתו לצרכנים בשוק האמריקני". 
רוטר הוסיף: "קבוצת קסטרו בוחנת כל העת הזדמנויות עסקיות חדשות שיקדמו את היעדים העסקיים שלה. החדרת איב רושה לשוק הענק בארה"ב מבוססת על הניסיון שלנו במודל התפעול המוכח של נקודות מכירה יעילות ופעילות דיגיטל ו-E-com חזקה. הפעילות החדשה בארה"ב מהווה חדירה לשוק משמעותי של 100 מיליארד דולר ובכוונתנו למצות את הפוטנציאל המסחרי הגלום בשוק יעד מרכזי זה". 
"אני מסיים את תפקידי לאחר 4 שנים מלאות בעשייה ואתגרים בזמנים מורכבים ועובר להתמקד במנוע צמיחה חדש לחברה שאני מאמין שיקח אותנו להישגים חדשים ומשמעותיים. רק לפני כחודשיים הצגנו לדירקטוריון את תוכנית העבודה לשנת 2024 ואני גאה בעבודה שנעשית בכל חלקי הקבוצה אשר באה לידי ביטוי בצמיחה ורווחיות בדוחות הכספיים האחרונים שלנו שפורסמו ואין לי ספק שתוכנית העבודה שלנו לשנת 2024 תבטיח את המשך המגמה בכל מותגי הקבוצה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עזריאלי
    רני 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחפש בגדים לילדים בקסטרו. הגיוני לא? הולך לקניון עזריאלי, מסתבר שיש שם שתי חנויות ענק. באף אחת מהן אין בגדי ילדים. בקיצור, לא רציניים שם....
    סגור