השוק

גאפ שוברת את השוק: המניה קפצה ב-30% ומנפצת את התחזיות

חברת הביגוד הידועה סוגרת את הרבעון השלישי כשמאחוריה שורת הישגים מעל למצופה: הכנסות של 3.8 מיליארד דולר ורווח למנייה של 59 סנט. למרות זאת, הירידה במכירות צפויה להימשך גם ברבעון הרביעי. סמנכ"לית הכספים: "מודעים לנתונים הכלכליים המעורבים ולמגמות צרכניות לא ברורות"
מערכת ice | 
חברת הביגוד גאפ (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
חברת הביגוד גאפ מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי. בעקבות הנתונים המרשימים שהוצגו, מניית החברה זינקה אמש (שבת) ב-30%. הרווח למניה עומד על 59 סנט, נתון הנמוך בשיעור של 23.4% מהרבעון התואם בשנה שעברה. עם זאת, מדובר בנתון הרבה יותר גדול מהצפי בוול סטריט שעמד על 19 סנט. הכנסות החברה ירדו ב-7% ל-3.8 מיליארד דולר, אולם יותר מהצפי שעמד על 3.6 מיליארד דולר.
החברה נסחרת לפי שווי של 6.5 מיליארד דולר ומכפיל רווח עתידי של 19.6. מנית החברה קפצה ב-70% מתחילת השנה וב-59% בשנה האחרונה כולה. הרווח הגולמי השולי עלה ב-4% ועמדו על 41.3%, בזכות הירידה במחירי הסחורות וההובלה. הירידה במכירותיה של גאפ צפויה להימשך גם ברבעון החגים, אולם קיצוץ בעלויות ומינון מבצעים יוכלו לשפר נתון זה, על פי הודעת החברה.
 
"אנו מודעים לנתונים הכלכליים המעורבים ולמגמות צרכניות לא ברורות בשוק וכתוצאה מכך אנו ממשיכים לנקוט בגישה נבונה לתכנון העסק", אמרה סמנכ"לית הכספים של גאפ קתרינה אוקונל. "למרות שאנו מעודדים מהשיפור בביצועים עבור המותגים נייבי וגאפ, אנו צופים כעת תקופת התאוששות ארוכה יותר עבור אתלטה ובננקה ריפבליק". 
הסמנכ"לית הוסיפה: "המטרה שלנו תהיה להישאר ממושמעים במלאי וזה יאפשר לנו להגדיל את הרווח הגולמי באמצעות קידום מכירות נמוך יותר. אבל זה גם מאפשר לנו לנצל את המנופים הריספונסיביים שלנו על מנת לרדוף אחרי טרנדים קרובים יותר לביקוש הצרכני, מה שמאפשר לנו להיות רלוונטיים יותר וגם להשיג רווח גולמי גבוה יותר". 
 
"החברה צופה מכירות נמוכות יותר עבור שנת 2024, בעוד היא משפרת באופן אקטיבי את ניהול המלאי שלה, קונה בזהירות רבה יותר ומגיבה למגמות באופן טוב יותר", אמר אנליסט בכיר. "בנוסף, המותג בננה ריפבליק הציג את BR Home, קו חדש לריהוט הבית. הדבר מאפשר לגבות מחירים גבוהים למוצרי החברה תוך משיכת לקוחות חדשים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה