השוק

ללוחמי המילואים באהבה: הצעד המרגש של חברות ההייטק

חברת Astrix Security וארגון הילמ"ה משתפים פעולה כדי לשלב לוחמים במילואים בעולם ההייטק: קיימו האקתון משותף כדי למצוא פתרונות יצירתיים ולהבין איך ניתן לחזק את רמת ביטחון המידע בפיתוחים השונים של הילמ"ה
מערכת ice | 
חיילים וחיילות-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, pexels)
חברת Astrix Security, המספקת לחברות הגנה ממתקפות דרך יישומים חיצוניים, וארגון הילמ"ה (הייטק למען החברה) המכשיר לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי בפיתוח ועיצוב מוצרים, קיימו לאחרונה האקתון משותף על מנת למצוא פתרונות יצירתיים ולהבין איך ניתן לחזק את רמת ביטחון המידע בפיתוחים השונים של הילמ"ה.
מאחר ואותם הפיתוחים נמצאים בשימוש של בתי חולים ופצועים מהמלחמה, המידע בהם רגיש במיוחד. הצורך בהאקתון נבע מעליה בשימוש ביישומי הבריאות של הילמ"ה בעקבות המלחמה. לכן, התגייסו אנשי אסטריקס למצוא דרכים לשפר את רמת אבטחת המידע. היישומים עליהם עבדו בהאקתון הם פיתוחים בעולמות הבריאות ובריאות הנפש, עליהם עובדת הילמ"ה כבר מספר שנים. בעקבות המלחמה גדל מספר המשתמשים באותם יישומים והיקף השימוש של כל משתמש, מה שמגדיל את המידע הרגיש שנשמר באותם יישומים ואת החשיבות באבטחת המידע.

באירוע לקחו חלק אנשי הילמ"ה (לוחמים לשעבר ובנות שירות לאומי) ומומחי סייבר ואבטחת מידע מאסטריקס. חלק מהמשתתפים היו עובדי אסטריקס שחזרו לא מזמן משירות מילואים בעזה ולוחמים לשעבר המשתתפים בפרוייקט של הילמ"ה לשילוב בעולם ההייטק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה