השוק

יוניליוור יוצאת מהרשימה השחורה: הרשת הבטיחה לא לייקר מחירים

חברת יוניליוור תצא מהרשימה השחורה והחל מהיום תופיע ברשימה הירוקה של חברות שהקפיאו מחירים בזמן מלחמה. יש לציין כי משרד הכלכלה מבצע מעקב אחר ביצוע הסיכומים וכי חברה שתפר סיכומים תעבור לרשימה השחורה
מערכת ice | 
מטה יוניליוור ישראל (צילום ויקיפדיה/ אייל עמית)
שר הכלכלה ניר ברקת סיכם עם מנכ״ל חברת יוניליוור ג׳ם יוקסל, כי החברה תקפיא את עליית המחירים שתוכננה לפני החגים. בנוסף, הודיעה החברה לשר ברקת כי לא תעלה מחירים של מוצריה לכל הפחות עד ה-1 באוקטובר וככל שמצב החירום בישראל יימשך. כמו כן, החברה תייצר מבצעים נוספים על מוצריה לקראת חג פורים, פסח ויום העצמאות. 
בעקבות הסיכום, חברת יוניליוור תצא מהרשימה השחורה והחל מהיום תופיע ברשימה הירוקה של חברות שהקפיאו מחירים בזמן מלחמה. יש לציין כי משרד הכלכלה מבצע מעקב אחר ביצוע הסיכומים וכי חברה שתפר סיכומים תעבור לרשימה השחורה.

שר הכלכלה ניר ברקת מסר לאחר: ״אני מברך את חברת יוניליוור על ההחלטה הנבונה להקפיא את עליות המחירים בתקופת המלחמה. הציבור לא יסלח לחברות שמעלות מחירים בשעת חירום בה נמצא עם ישראל".
עוד מסר: "אני קורא לחברות ברשימה השחורה להתעשת בהקדם ולבטל את עליות המחירים - ולהכנס תחת האלונקה בשעת המלחמה״. לשכת משרד הכלכלה פרסמה גם את ההרשימה השחורה המעודכנת נכון להיום, ה-18/2/24.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה