השוק

WIX במהלך אדיר לסטארטאפים ישראליים: "מתרגשים לחלוק מהניסיון"

חברת WIX השיקה תכנית אקסלטור לסטארטאפים ישראליים במגוון תחומים ועם ניסיון רב מהפלטפורמה הקטנה שהפכה לחברת ענק, בחברה יסייעו לאותם סטארטאפים לממש את ייעודם
מערכת ice | 
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים בחברת Wix (צילום אלן צצקין)
Wix החלה את דרכה ככלי לבניית אתרים אי שם בשנת 2006, ולאחר מספר מהלכים אסטרטגיים מוצלחים לאורך השנים, כעת הפכה פלטפורמה שלמה המספקת פתרונות למשתמשים וסוכנויות לבניית אתרים, ביצועים ברמה ארגונית, אבטחה ותשתית אמינה. 
החברה הכריזה היום (שני) על השקת אקסלרטור חדש לסטארטאפים ישראליים הנמצאים בשלבי Pre-Seed ו-Seed. זאת כאשר התכנית תתמקד בסטארטאפים המציעים פתרונות ופיתוחים חדשניים עבור עסקים בינוניים וקטנים (SMB) ולקוחותיהם, וכן פתרונות חדשניים מבוססי AI ו LLM. 
על פי החברה, הסטארטאפים הנבחרים יזכו לייעוץ ומנטורינג של המומחים של Wix בפיתוח וניהל מוצר, פיתוח עסקי וניהול פיננסי. Wix תשתתף במימון ותשקיע הון בסטארטאפים שיצטרפו לתכנית ותעזור להם להוציא לפועל את התוכניות העסקיות שלהם. בנוסף, ייהנו היזמים ממשרדים מעוצבים ומאובזרים בקמפוס של Wix בתל-אביב. 

סמנכ"ל הכספים של Wix, ליאור שמש התייחס לתכנית שהשיקה החברה ואמר: "באמצעות השקת תכנית האקסלרטור של Wix, אנו יוצרים הזדמנויות צמיחה חדשות עבור החברות  המעורבות, עבור Wix ועבור המשתמשים שלנו. בשנים האחרונות, Wix הפכה מסטארטאפ קטן לעסק בשווי של מיליארדי דולרים. אנחנו לא שוכחים מאיפה התחלנו ומתרגשים לחלוק מהניסיון שלנו ולטפח את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה בישראל".
תכנית האקסלרטור של Wix מיועדת לסטארטאפים ישראליים המתמחים בחדשנות טכנולוגית המעשירה את חווית המשתמש עבור עסקים קטנים ובינוניים בתחומים מגוונים כמו אי-קומרס, מסעדות, מלונות ועוד וכן פתרונות חדשניים מבוססי AI ו LLM.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה