בחירות 2022

העיתון הבריטי נגד בן גביר: "אגרוף הפלדה של הימין הקיצוני"

בעיתון הבריטי Jewish News מגלים עניין רב בבחירות בישראל ועוקצים בארסיות את מפלגת 'הציונות הדתית': "נתניהו חזר, אך אגרוף הפלדה של הימין הקיצוני מחזק אותו. מעולם בהיסטוריה של המדינה היהודית לשנאה לא היה כוח כזה"
דוד זולדן |  2
שער עיתון Jewish News (צילום shutterstock, Jewish News)
בתקשורת הבריטית נוקטים עמדה ברורה וחד משמעית ועולים להתקפה נגד ממשלת נתניהו-בן גביר. בשער העיתון הבריטי Jewish News, המזוהה עם השמאל, בולטת תמונתם של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', ובכותרת נכתב באותיות בולטות ומאירות: "נתניהו חזר, אך עכשיו אגרוף הפלדה של הימין הקיצוני הוא שמחזק אותו, זה מאשר את הפחדים הכי גדולים שלנו".
בעיתון לא באים בטענות לנתניהו ולליכוד אלא מפנים נגדו אצבע מאשימה בשל כוונתו להישען על הציונות הדתית ולמנות את בן גביר לשר בכיר בממשלתו. "מעולם בהיסטוריה של המדינה היהודית לשנאה לא היה כוח כזה", נכתב בעיתון.
תוצאות הבחירות בישראל לא תפסו את העיתון הבריטי בלתי מוכנים או מופתעים. כבר במהלך החודש האחרון החל העיתון בסדרת כתבות שמזהירות מפני עליית הימין הקיצוני בישראל על כל השלכותיו. העיתון יצא עם כתבת שער כמו הכותרת "איפה התרעומת?". בכתבה נכתב על סמוטריץ' ובן גביר כי "הם שונאים ערבים, להט"בים ואפילו כמה יהודים".
מילא העיתון הבריטי אבל גם בקרב הקהילה היהודית בבריטניה היחסים עם בצלאל סמוטריץ' מתוחים מאוד. במהלך ביקורו באנגליה השנה, ביקש ממנו ועד שליחי הקהילות של בריטניה  לעזוב את המדינה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוצפה
    חחחחחחחח 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישתו תה עם חלב ולא יתערבו לנו בעניינים חיים בסרט
    סגור
  • 1.
    מוחמד השם הכי נפוץ באנגליה בדמות ילדים 20 שנה
    מוחמד 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבבי
    סגור