בחירות 2022

וסראלוף: "בן גביר יעשה הכול כדי למקסם את הכוח שלנו בממשלה"

בכירי עוצמה יהודית מתפארים בניצחון ההיסטורי ומצהירים כוונות. מועמד מספר 2 במסר לנתניהו
דוד זולדן | 
יצחק וסראלוף (צילום יוסי לוגסי פלשמן)
מועמד מספר 2 בעוצמה יהודית, יצחק וסראלוף מצנן את ההתלהבות ונשמע זהיר יותר: "קודם שנזכה בוודאות ואחר כך אני סומך על יו"ר המפלגה, ח"כ איתמר בן גביר שינהל את המשא ומתן הזה ואני סומך עליו במאת האחוזים שיעשה הכל כדי למקסם את הכוח שלנו בממשלה".
תא"ל במיל' צביקה פוגל מועמד עוצמה יהודית לכנסת אומר ל-ice: "עשינו מסע בחירות נהדר. הצלחנו להגיע לעם ישראל עם שתי הנקודות הכי חשובות: כבוד לאומי וביטחון אישי. מסתבר שעם ישראל לא טיפש, מבין את המסר ומכיר בעובדה שאנחנו לא רק מבטיחים אלא גם יכולים לקיים. כמו שהתקשורת אוהבת לומר, העם אמר את דברו. ואכן הוא אמר את דברו ואני מקווה שנקבל את ההזדמנות לקיים את זה". 
 מועמד המפלגה אלמוג כהן: "עבדנו קשה. לא הופתענו" ואילו הנציג עמיחי אליהו ביקש לחוות את הרגע: "תודה להם, תודה לכם. השם ישמור אתכם. אנחנו רוצים לשמוח עכשיו".
צעירים מכל גווני הקשת ובעיקר חובשי כיפות ולאו דווקא סרוגות קיבלו אמש את בן גביר בהתרגשות ובקריאות שמחה במטה עוצמה יהודית. גם ותיקי תנועת "כך" היו שם. אפילו בנצי גופשטיין המאוכזב בא לתמוך שהרי אלמלא החלטת היועמ"ש הוא היה צריך להיות על הבמה ולכהן בכנסת הבאה.  בן גביר הודה לרשימה ארוכה של קרדיטים כולל יחידת עוז המאבטחת אותו ואפילו סחט חיוך מבויש וקריצה מהמאבטח הצמוד אליו. כשביקש להודות להוריו ז"ל לא התאפק ופרץ בבכי שקט.
רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית הפכה ליעד מוצהר של מפלגות הקואליציה ובמרכז הקמפיין שלהם. כעת, לפי מדגמי הטלוויזיה, "הרשימה השחורה" הולבנה ונותר לחכות ולהיווכח האם תרחיש האימים שלהם אכן יתממש. יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, התקבל במטה מפלגתו בקריאות צהלה ושמחה חסרת מעצורים "או-אה מי זה בא ראש הממשלה הבא" ו"מוות למחבלים".
"אנחנו עדיין לא יודעים אם יש לגוש 61. אני זוכר את החגיגות הקודמות, שבבוקר קמנו לממשלה עם רע"מ. מה שבטוח - אנחנו חייבים להודות על ההישג הגדול. ההישג הזה הגיע בין היתר כי אנחנו מייצגים את כולם - חילונים ודתיים, חרדים ומסורתיים, אשכנזים וספרדים. כולם מבקשים שינוי אמיתי - ללכת בביטחון ברחוב", אמר בן גביר. את דבריו ליוו קריאות "מוות למחבלים".
בן גביר הדגיש: "אנחנו מבקשים שלא יכבלו את הידיים של החיילים. מבקשים לעשות הפרדה מוחלטת בין מי שנאמן לבין מי שלא נאמן למדינת ישראל. הציבור מייחל להנהגה שתשמור על ארץ ישראל, שתפתח את הנגב והגליל, שתשמור על בירתנו ירושלים ותיישב את יהודה ושומרון". בני אלבז זמר הבית החדש של התנועה החל להקפיץ את הקהל אבל אז בדיוק הגיע הצל ופמלייתו וקלקל לאלבז את ההופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה