בחירות 2022

ערוץ 14 ניצח את מרצ: בג"צ בפסיקה דרמטית

השופטת ברק-ארז קבעה קבעה בפסיקתה: "מפלגת מרצ תאפשר לערוץ 14 להציב עמדת שידור במטה הבחירות של המפלגה ביום הבחירות, על כל ההיבטים הלוגיסטיים והטכניים הכרוכים בכך". זהבה גלאון מודאגת מהאפשרות שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה: "נתניהו מעוניין שמרצ תיפול כי אז הוא ראש ממשלה"
מערכת ice |  2
מרצ (צילום בן קלמר פלאש 90)
‏הפסד צורב למפלגת מרצ של זהבה גלאון, עוד לפני פתיחת הקלפיות ותחילת יום הבחירות. הערב (שני) בג"ץ קיבל את עתירת ערוץ 14 והורה למפלגת מרצ לאפשר הצבת עמדת שידור של הערוץ במטה המפלגה מחר.
השופטת ברק-ארז קבעה בפסיקתה: "מפלגת מרצ תאפשר לערוץ 14 להציב עמדת שידור במטה הבחירות של המפלגה ביום הבחירות, על כל ההיבטים הלוגיסטיים והטכניים הכרוכים בכך".

בתוך כך, הלחץ במפלגה עולה ומדבריה של יו״ר מפלגת מרצ בהמרצת החרום ניתן להבין זאת: "17 אלף קולות שזולגים מאיתנו בשלושת הימים האחרונים זה דרמטי, ולכן אנחנו בהתכנסות חירום פה. אנחנו בקרב בלימה, אנחנו רוצים לעצור את הסחף והסחף המשמעותי בעיקר הוא לכיוון יש עתיד. לצערי רוהמ לשעבר נתניהו גורר את רוהמ לפיד לקרב המפלגה הגדולה. נתניהו מעוניין שמרצ תיפול ואם מרצ נופלת מתחת לאחוז החסימה - נתניהו הוא ראש ממשלה".
עוד הוסיפה: "אסור שמרצ תיפול, אסור שה-17 אלף קולות האלה ילכו ויתפזרו ולא יגיעו למרצ. עושים מערך שמורכב משלושה צעדים - צעד ראשון מצלצלים לאנשים שמתלבטים כדי שיצביעו מרצ, צעד שני אנחנו מזמינים את הבייס שלנו, כל מי שהצביע לנו בבחירות הקודמות אם הוא יצביע לנו עכשיו - יהיה מחנה שינוי, אם הוא לא יצביע לנו וילך ליש עתיד, אני אומרת כאן - אסור שרהמ ישחק באש. אסור להמר על המחנה. קולות שלנו שהולכים ליש עתיד, המשמעות של זה היא מרצ נופלת, ביבי הוא רה״מ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי לדעתכם יותר כושלת מיכאלי או גלאון?
    נעמי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העבודה ומרצ הציגו בממשלה הנוכחית שרים גרועים בזה אחר זה ואין פלא שכל 6 השרים של 2 המפלגות נדחקו בפריימריז שלהן למקומות בלתי ריאליים. בבחירות הנוכחיות מספר התומכים בהן צפוי להתדרדר קשות.
    סגור
  • 1.
    אז נתניהו ראש ממשלה. מה קרה?
    הנרי 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דווקא מצוין
    סגור