בחירות 2022

נתניהו מגחך על דרישת בן גביר: "אז הוא רוצה"

ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו הגיב על דרישת בן גביר להיות השר לביטחון פנים: "לא שולל את זה, לא מתעניין כרגע במינויים"
דוד זולדן |  3
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו התראיין הבוקר לספי עובדיה ויניר קוזין, בגלי צה"ל. בריאיון התייחס לדרישתו של ח"כ איתמר בן גביר לקבל את תיק ביטחון הפנים ואמר: "אני לא שולל את זה. לא מתעניין כרגע במינויים, אז הוא אמר שזה מה שהוא רוצה. הוא יהיה שר בממשלה שלי רק אם אהיה ראש ממשלה".
בתשובה לשאלה האם יפטר את היועצת המשפטית לממשלה והאם יחזור לראשות הממשלה, לא שלל והשיב: "אני לא עוסק בדברים פרסונליים ולא נותן תכנית עבודה. כשיגיע זמנם של התיקונים - נעשה אותם בצורה אחראית".
רה"מ לשעבר התייחס ליוזמות עצמאיות של המפלגות שיש הסבורים שנועדו להשפיע על משפטו כגון התכנית שהגישה מפלגת הציונות הדתית ואמר: "אני לא רוצה שום חוק שיעסוק במשפט שלי. כל מי שרוצה לעזור לי - שיעזור לי פחות. אמרתי להם את זה לא פעם".
נתניהו לא ענה בצורה חד משמעית לשאלה האם יבטל את הסכם הגז עם לבנון: "אנהג בו כפי שנהגתי בהסכם אוסלו - עוד הסכם כניעה גרוע"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחראי? אחראי היה מכניס כהניזם לכנסת?
    גל 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומונע הקמת ממשלה שלא דורשת הישענות על קצוות? אותו אחד שרצה להישען על רע״ם והיום תוקף את הצד השני, כשיכלו בכל עת לשנות זאת ע״י הצטרפות לקואליציה?
    סגור
  • 2.
    הוא לא אמר .. הוא לא אמר ... מתי הוא כבר יגיד משהו ? (ל"ת)
    קיבוצניק 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החרטטן מספר 1 בפעולה
    משה 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חרטטן שהאנשים היחידים שאוכלים עדיין את הלוקשים שלו הם פאפואזים
    סגור