בחירות 2022

בן גביר לגפני: "לא מפסיק להסתחבק עם אחמד טיבי"

הירי לבן גביר מכיוון הצריח של משה גפני מפלח את גוש נתניהו, כאשר יו"ר 'עוצמה יהודית': "הלחץ של גפני נובע מהעובדה שאם אנחנו נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לממשלה עם גנץ"
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר, משה גפני (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מסיט את האש לכיוון ח"כ איתמר בן גביר ומעלה את מפלס המתח בגוש הימין: "ראינו מה קרה עם נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא ה"ימין הקיצוני". ברגע שהשתלם להם הם נטשו את כולנו והלכו עם השמאל. אין להם ערכים אין להם דרך, הכל זה אינטרסים צרים".
עוד אמר גפני כי "אני 34 שנים בכנסת, מעולם לא הלכתי עם השמאל. תמיד רק עם הימין. בכלל לא בטוח שאיתמר בן גביר ברגע שזה ישתלם לו הוא ילך עם לפיד וגנץ לממשלת שמאל, בדיוק כפי שעשו חבריו בנט ושקד ה"ימין הקיצוני".
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, לא נשאר חייב למרות שהוא משתדל שלא להגיב לדברים שנאמרים נגדו מצד ש"ס ויהדות התורה, הפעם משיב לדברים שאמר נגדו משה גפני, לפיהם "ברגע שישתלם לבן גביר הוא ילך עם השמאל". 
בן גביר הגיב ואמר כי "בינתיים היחיד שכבר הצהיר שהוא קרוב יותר לשמאל מלימין, ולא מפסיק להסתחבק עם אחמד טיבי - זה משה גפני עצמו. אם יש סכנה שמישהו יקים ממשלה עם השמאל - היא מגיעה ממשה גפני עצמו".
בן גביר הוסיף: "ייתכן בהחלט שהלחץ של גפני נובע מהעובדה שאם אנחנו נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לממשלה עם גנץ. אני קורא לגפני: תפסיק לירות בנגמ"ש ולגרום נזק למחנה הימין. עם ישראל רוצה ממשלת ימין אמיתית - ולא ממשלה עם גורמי שמאל שגפני משום מה מחבב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקקקקקק ואוו תותח אמיתי . (ל"ת)
    ברק 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איתמר שלנו !!
    eliya 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איתמר היקר !!!לא חשוב מה אומרים....אנחנו איתך לכל אורך הדרך..!!!!
    סגור