בחירות 2022

לפיד מזהיר: "הלהט"בים יכולים לשכוח מהזכויות שהם קיבלו״

רה"מ לפיד מציג תרחיש אימים במקרה שנתניהו יחזור לשלטון ואומר בין השאר: ״אם נתניהו ישיג את קואליציית ה-61 שהוא רוצה תשכחו מזכויות נשים ותשכחו מנשים בתפקידים בכירים. תשכחו מלימודי ליבה ותשכחו מהמלחמה בשחיתות השלטונית. כל מה שעשינו, ייעלם ביום אחד״
דוד זולדן |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד בפסגת המנהיגים של מעריב: ״יש דבר אחד שאסור לנו לשכוח. כל מה שעשינו בשנה האחרונה, כל השינוי שהתחיל פה, יכול להימחק ביום אחד. אם המפלגה של סמוטריץ' ובן גביר תהיה חלק מהשלטון, הלהט"בים יכולים לשכוח מהזכויות שהם קיבלו״.
עוד אמר לפיד כי ״אם נתניהו ישיג את קואליציית ה-61 שהוא רוצה תשכחו מזכויות נשים ותשכחו מנשים בתפקידים בכירים. תשכחו מלימודי ליבה ותשכחו מהמלחמה בשחיתות השלטונית. כל מה שעשינו, ייעלם ביום אחד״.
עוד הוא מוסיף כי ״התפקיד שלנו הוא לא רק לשמור שמדינת ישראל תהיה חזקה ובטוחה, אלא גם שהיא תהיה מדינה טובה, נדיבה מתקדמת ודמוקרטית, שאזרחיה גאים בה, שבה הגורל היהודי בטוח והמוסר היהודי מובטח״.
לסיום אומר לפיד: ״הבחירות האלה הן לא על נתניהו, גם אם זה מה שהוא חושב. הבחירות האלה הן לא עלי. הבחירות האלה הן על העתיד של מדינת ישראל. על היכולת שלנו לפעול יחד כדי להתמודד עם האתגרים שמוצבים בפנינו״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ככ נכון נחזור למדינת חושך בכל ההיבטים
    Hr 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן חשוב ככ שכל אדם שחשובה לו הדמוקרטיה , השיוויון , הפתיחות לקידמה לא רק טכנולוגית , רצונות כלל האוכלוסיה ולא רק מגזר מצומצם חייב לדאוג לכך בקלפי אחרת רבים וטובים פשוט יעזבו את המדינה ונשאר עם קבוצת אנשים שבשל היכנסותם לממשלה יכתיבו חוקים וכללים שכולנו נצטער רק שיהיה מאוחר מדי.
    סגור
  • 2.
    לפיד הפח
    יוסי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך לעזאזל אמן אתה וכל השמאל
    סגור
  • 1.
    אני בכלל לא מצביע
    NRMG 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובכלל לא בארץ אבל לפיד ליצן ואפילו אם הייתי מצביע זה לא היה עבורו. מה הוא חושב שכולם מטומטמים? מספיק עם ההפחדות המטומטמות האלה. לפיד דבר לעניין על הבעיות האמיתיות בנושא הבטחוני והכלכלי. בנושא הדיור והחקלאות.
    סגור