בחירות 2022

אברי גלעד שובר שתיקה: למי ייתן את הקול בבחירות?

אברי גלעד חשף בטורו לפני סוכות: "החלטתי לא להצביע לראש, ככה עושים כולם וזה מטרחן לי את הנשמה, אלא לאיבר אחר. לכליות. ואם אני צריך לבחור מי מבין המועמדים לכנסת הבאה עלינו לטובה מגלם בדמותו את הכליות, זה סופר קל. השר חילי טרופר הוא הבחירה שלי". מי עוד היה קרוב לקבל את קולו?
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
בטורו השבוע, 'סופר טרופר', התייחס אברי גלעד בפוסט שפרסם בפייסבוק שלו לגבי הדרך בה ייבחר בבחירות הקרובות ב-1.11, כאשר הוא הפתיע ואמר שלאו דווקא במפלגה הוא מתכוון לתת את האמון, אלא יותר באדם אחד שלדעתו ראוי יותר מכולם.
גלעד כתב בפייסבוק שלו: "אנשים כותבים לי ושואלים- עבור מי תצביע. איזה ראש ממשלה מהשלושה אתה בוחר? אני עונה- עייפתי עד מאד מהעיסוק בשאלה הזאת, לא הקדשתי זמן לחשוב מי מהשלושה יהיה ראש ממשלה טוב יותר. כל אחד מהם ראוי, תיאורטית, לכהן בתפקיד, אין לי סבלנות יותר לתרבות ההשחרה והביטול, תרבות שבה יש צדיקים גמורים ורשעים מוחלטים. אין באמת עולם כזה. לכל אדם יש יתרונות וחסרונות, וכשמציירים לי מישהו בצבע אחד אני יודע שזה פשוט שקר".

עוד הוסיף: "ובכלל, החלטתי לא להצביע לראש, ככה עושים כולם וזה מטרחן לי את הנשמה, אלא לאיבר אחר. לכליות. באופן מסורתי מתוארות הכליות במקורות כמקום המוסר, המקום בו מסוננת הפסולת הרעילה מהגוף ומוצאת החוצה. ואם אני צריך לבחור מי מבין המועמדים לכנסת הבאה עלינו לטובה מגלם בדמותו את הכליות, זה סופר קל. השר חילי טרופר הוא הבחירה שלי".
למי ששכח, טרופר תרם לפני זמן לא רב כליה לאדם שלא הכיר, כאשר גם חבר הכנסת משה ארבל מש"ס החליט לפעול כך ובסוף לא התאפשר לו, שני אלו היו הח"כים שקנו את ליבו של גלעד לפני הפוסט שפרסם. טרופר כאמור הוא שר התרבות והספורט וזכה למחמאות רבות על תפקודו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חילי טרופר הוא דוגמא ומופת. הלוואי וכולנו היינו כמותו. (ל"ת)
    ניר 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור