בחירות 2022

אשתו של איתמר בן גביר מתלוננת בטוויטר: "בוא הביתה"

הזוג החליף מסרים מחממים בטוויטר, לאחר שיו"ר עוצמה יהודית היה מעורב בהתפרעויות בירושלים
מערכת ice |  3
בן גביר שולף אקדח (צילום איתמר כהן חדשות כל העולם)
כזכור, יושב ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיע אמש (חמישי) ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק, וזאת לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים על ידי מתפרעים ערבים בסמוך. הוא הגיע, מכיוון שלדעתו, משטרת ישראל איבדה את השליטה על המקום ולא עצרה אף אחד מהמתפרעים. כאשר בן גביר הגיע למקום, הוא הורחק מאזור ההתפרעות על ידי כוחות הביטחון, אך תוך כדי הוא שלף את נשקו האישי.
למרות שלא נעשה שימוש בנשק, מדובר בתמונה היכולה לגרום להסלמה אצל הציבור אשר לא יהסס להשתמש בנשק חם כנגד מתפרעים וזאת מבלי לתת לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם בהתאם להנחיות. כך צייץ בן גביר, לצד תמונתו מחזיק באקדח: "הערב בשמעון הצדיק - מחבלים ערבים זורקים אבנים ומסכנים את חיי ואת חיי התושבים כאן והשוטרים מפחדים לירות. הממשלה הזו כובלת את ידי השוטרים ומסכנת אותם ואת אזרחי המדינה, ואנחנו פה כדי להגן עליהם. דם יהודי אינו הפקר".
ממי ששיתפה את הציוץ והביעה תמיכה ביושב ראש עוצמה יהודית, היא אשתו אילה, אשר כתבה מאוחר בלילה: "אפילו בחג אנחנו רואים את איתמר בעיקר במסך ופחות בבית, בגלל פעילותו הציבורית. לא מרגישה הפסד אלא בעיקר גאווה. תודה איתמר שאתה מרים את קרן ישראל ובוא הביתה, מחכה לך כאן ארוחת הבוקר שהשארת". בבוקר, בן גביר הגיב לאשתו בטוויטר וצייץ את הדברים הבאים: "האוכל היה מצוין מתוקה! יצאתי שוב מוקדם הבוקר, לתכנית בוקר של אברי גלעד. יום נפלא!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התפרעויות
    סמי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה מה שקורה שפוחדים מנסראללה , זה מחלחל לערביי ישראל וכוחות הביטחון צריכים להגיע עם עורך דין כדיי לירות במחבלים , ממש לא יאמן ,
    סגור
  • 2.
    אין על בן גביר. מלך ישראל ולא בוגד כמו לפיד (ל"ת)
    ניר 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מאחורי כל גבר מצליח שמנסה להבעיר את המזה"ת עומדת אישה
    אסתי גלילי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממש מרתה סטיוארט מחברון.
    סגור