בחירות 2022

סקר בחירות דרמטי: הליכוד צונח, גוש הימין מתרחק מהממשלה

נתניהו מקבל 31 מנדטים בלבד והגוש זוכה ל-58 מנדטים בלבד, הכי נמוך בסקרים האחרונים. וגם: מי לא עוברים את אחוז החסימה?
מערכת ice |  7
בחירות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מפלגות הימין ממשיכות לרדת ולאבד גובה ומתרחקות מהרכבת הממשלה, כך עולה הבוקר (שישי) מסקר מעריב של מכון פאנלס. גוש נתניהו זוכה הפעם ל-58 מנדטים בלבד, בעוד גוש לפיד עם 56 מנדטים, כאשר הרשימה המשותפת מקבלת 6 מנדטים בסך הכל.
הליכוד המפלגה המובילה עם 31 מנדטים, כאשר יש עתיד זוכה ל-24 מנדטים, כאשר השילוב של בין בצלאל סמוטריץ עם הציונות הדתית ועוצמה יהודית של איתמר בן גביר מקבל 13 מנדטים, בזהה למחנה הממלכתי שגם לה 13 מנדטים.

ש"ס חזקה עם 8 מנדטים בסך הכל, כאשר אחריה יהדות התורה שמקבלת 6 מנדטים בדומה לרשימה המשותפת שגם לה יש 6. העבודה ומרצ זוכות לקבל 5 מנדטים כל אחת כמו ישראל ביתנו. רע"מ מקבלת 4 מנדטים בלבד.
 
מתחת לאחוז החסימה: הרוח הציונית - 1.9%, צעירים בוערים (הדר מוכתר)- 0.6% המפלגה הכלכלית של ירון זליכה - 0.6%, ישראל חופשית - 0.2% והבית היהודי - 0.0%. במקרה של פיצול ביהדות התורה בין דגל (הליטאים) לאגודה (החסידים) דגל התורה תקבל 5 מנדטים ואגודת ישראל לא תעבור את אחוז החסימה ותקבל 2.5% מהקולות.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הבחירות תלויות אך ורק באחוזי ההצבעה בחברה הערבית
    בן יוסף 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהערבים יצביעו בהמוניהם או שיקבלו את בן גביר כשר המשטרה...
    סגור
  • 6.
    הנדל ושקד יקבלו שיריון כי הם לשון המאזניים
    מיקי 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    2% הם כ 3 מהדטים
    סגור
  • 5.
    דעתי האישית
    אלמוני 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    1) הרצון לתמוך בנתניהו, נובע מן הרדיפה הברורה שמתנהלת נגדו בידי הגופים המושחתים ביותר במדינה, הגופים המתיימרים לפעול בשם החוק ולהגן עליו. 2) האכזבה מנתניהו ברורה גם היא, האיש הקיף את עצמו לאורך שנים בחדלי אישים שהזניחו והרסו כל חלקה טובה, ובכך הביא במו ידיו לשחיתות של המערכת שרודפת אותו. 3) אינני יודע מי הם המסוגלים להצביע למפלגה בה רץ בן גביר, אבל אין ספק כי הם רדודים יותר מאלה שיצביעו למפלגה של הדר מוכתר. 4) אני באופן אישי, לא מוצא מפלגה ראויה שאצא להצביע לה. אינני רוצה את ליברמן כשר האוצר, אינני רוצה את מיכאלי כשרת התחבורה, והממשלה הנוכחית איומה ונוראה מבחינתי, בעיקר מפני שני אלה. אבל, אני עדיין רוצה ממשלה בעלת חזות מכבדת, ואנשים שיש להם גבולות, ולכן האפשרות של שר כמו בן גביר, הוא גרועה שאין גרועה ממנה מבחינתי.
    סגור
  • 4.
    התפכחות
    משה 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גוש השחיתות ואיתו הנאשם מתחיל בהתרסקות. העם מתפכח ומתחיל להבין שהנאשם הוליך אותו שולל שתים עשרה שנה ויש כאן ממשלה חדשה שעובדת למענו
    סגור
  • 3.
    ש״ס מפלגה מיותרת
    ח״ן 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אין מקום למפלגה סקטוריאלית דתית נוספת ששותה מנדטים לימין המסורתי שיכול למצוא מקום בכל מפלגה שיש בה חובשי כיפות - מן המחנה הממלכתי עם כהנא, טרופר ואלקין - ועד הרוח הציונית ואח׳! גם המילכוד יכולה לפזר את ההפגנה על פני מערך המפלגות האחרות - לא צריכים להיצמד לנאשם מביש בפלילים עם כתבי אישום בשוחד, מירמה והפרת אמונים, צוללות ומירון!
    סגור
  • 2.
    זהו, ביבי נופל ורץ לחתום על עסקת טיעון עם יופי של קלון
    דרור טל 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    14 3
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
    סגור
  • 1.
    אולי מספיק כבר לקרוא לזה גוש ימין.זהו גוש שחיתות.
    סגן השם. 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    18 2
    לא תשקר.
    סגור