בחירות 2022

בנט בדרך להייטק? חברת ההייטק בתגובה ראשונה: "שום מגעים"

בטאלון מכחישים כל אפשרות למו"מ בין ראש הממשלה היוצא עימה לגבי הצטרפות: "אנחנו מאוד גאים שהוא בחר לבוא ולבקר בחברת טאלון. הוא איש מרשים, חכם, ובעל הבנה טכנולוגית מרשימה מאוד"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90)
לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות הדיווח היום (ראשון) של עיתונאי חדשות 12 ירון אברהם לגבי הג'וב המסתמן החדש של ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, הבהרה בנוגע לדיווח על ביקור ראש הממשלה היוצא בחברת הסייבר טאלון שוחררה מצדה.
מחברת טאלון נמסר: ״ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט הגיע לביקור למידה של תחום הסייבר ההגנתי בישראל. אנחנו מאוד גאים שהוא בחר לבוא ולבקר בחברת טאלון. הוא איש מרשים, חכם, ובעל הבנה טכנולוגית מרשימה מאוד. לא מתקיימים שום מגעים עסקיים״.

אריאל כהנא מכאן 11 שפרסם את התגובה כתב: "ואני הקטן אוסיף שאינטרסים לאומיים קריטיים הנוגעים לתעשיית הסייבר הישראלית מונחים על כך המאזניים. כדאי אפוא להרגיע עם העליהום".
עיתונאי גלובס אבישי גרינצייג כתב: "בנט הוא מולטי מיליונר. יש לו מעל 100 מיליון שקל. לא חסר לו ולא לנכדיו דבר. זה לא מפריע למחזיק "תיק איראן", בימים הכי דרמטיים בעניין הסכם הגרעין מול איראן לנהל משא ומתן ופגישות לצורך תפירה של הג'וב הבא שלו. לא היה יכול להמתין כמה חודשים לסיום תפקידו. אדם רקוב שמחזיק תיק פייק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מבינה איך מוכנים להעסיק אדם לא אמין בעליל!!!!
    חני 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה ראשונה (ושניה ושלישיץ ורביעית..) שקר!!!
    סגור