בחירות 2022

יואב קיש נגד בני גנץ: "אסור להצביע לו"

יואב קיש, חבר הכנסת מטעם הליכוד, תקף את בני גנץ על כך שאמר כי הוא רוצה לשבת עם הרשימה המשותפת ורע"מ:  "גנץ מבקש שהערבים ינהרו לקלפיות - זו הממשלה שהוא נמצא בה וזו הממשלה שהוא רוצה להקים אחרי הבחירות"
מערכת ice | 
סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ (צילום אלכס קולומויסקי, POOL, פלאש 90)
יואב קיש, חבר הכנסת מטעם הליכוד, העלה היום (רביעי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את בני גנץ, זאת אחרי שאמר כי "גנץ מבקש שהערבים ינהרו לקלפיות - זו הממשלה שהוא נמצא בה וזו הממשלה שהוא רוצה להקים אחרי הבחירות".
בציוץ שלו כתב עוד קיש כי "גדעון סער אלקין ואייזנקוט שותפים שלו למפלגה ולחזון. שקד והנדל נמצאים באותה ממשלה ומתנגדים לממשלת ימין. מנסים שוב להטעות מצביעי ימין. אסור לתומכי המחנה הלאומי להצביע למפלגות אלו".
כזכור, גנץ התראיין לכלי תקשורת ערבים בישראל וסיפר כי הוא מקווה לקבל את המלצת הרשימה המשותפת לנשיא המדינה לאחר הבחירות והודה כי הוא לא פוסל ממשלה עם הרשימה המשותפת ורע"ם.
 
גנץ אמר: "אין לי בעיה עם הנציגים הערבים בכנסת. הם יושבים בכנסת והם נאבקים למען הציבור שלהם. אני עושה שיתוף פעולה פוליטי. ישבתי עם כל חברי הכנסת הערבים ואני מכיר בהם, ואני מכיר אותם, ואני חושב שהם מנסים לייצג את החברה הערבית ואני רוצה לכבד אותם על העניין הזה. הערבים הם בשר מבשרה של החברה הישראלית, והם צריכים להיות בכל המקומות, ואנחנו צריכים לדאוג לזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה