בחירות 2022

סמוטריץ': "גנץ וסער מודים שילכו עם המשותפת לממשלה הבאה"

גנץ במתקפה עזה מימין לאחר שהצהיר בפני כלי תקשורת ערבים על חיזוריו אחר קולות הערבים ועל שאיפתו לכונן ממשלה הנשענת על הרשימה המשותפת
דוד זולדן | 
סמוטריץ טיבי (צילום מרים אלסטר אוליבר פיטוסי פלאש 90)
יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שקרא אתמול למפלגות הציוניות להבהיר האם ישבו עם רע"ם והמשותפת תקף היום את בני גנץ ומפלגתו לאחר הריאיון שהעניק גנץ לכלי תקשורת ערביים בישראל ובו עודד את הערבים "לנהור לקלפיות", הביע תקווה כי הרשימה המשותפת תמליץ עליו לנשיא המדינה והסביר באריכות מדוע אסור לפסול שיתוף פעולה עם הח"כים הערבים.
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אתמול קראתי להם לחתום על הצהרת הנאמנות וכבר היום גנץ וסער מודים בפה מלא שילכו יחד עם המשותפת לממשלה הבאה. זה לא ממלכתי ובטח לא ציוני, זו סכנה למדינה".
יו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי", בני גנץ, אליו חברו כזכור מספר ח"כים שרואים עצמם חלק מהימין הישראלי, התראיין לכלי תקשורת ערבים בישראל וסיפר כי הוא מקווה לקבל את המלצת הרשימה המשותפת לנשיא המדינה לאחר הבחירות והודה כי הוא לא פוסל ממשלה עם הרשימה המשותפת ורע"ם.
בני גנץ: "אין לי בעיה עם הנציגים הערבים בכנסת. הם יושבים בכנסת והם נאבקים למען הציבור שלהם. אני עושה שיתוף פעולה פוליטי. ישבתי עם כל חברי הכנסת הערבים ואני מכיר בהם, ואני מכיר אותם, ואני חושב שהם מנסים לייצג את החברה הערבית ואני רוצה לכבד אותם על העניין הזה. הערבים הם בשר מבשרה של החברה הישראלית, והם צריכים להיות בכל המקומות, ואנחנו צריכים לדאוג לזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה