בחירות 2022

"רשימה מיזוגנית, הומופובית וגזענית": יש עתיד תוקפת את סמוטריץ'

בציוץ שעלה בעמוד הראשי של המפלגה, תוקפת יש עתיד את רשימת הציונות הדתית שנבחרה הערב בפריימריז. "ביבי יגשים להם את חזונם המשיחי והם בתמורה יבטלו את משפטו"
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מפלגת השלטון יש עתיד מפרסמת הערב (שלישי) דברים חריפים במיוחד בחשבון הטוויטר הרשמי שלה על רשימת הציונות הדתית, לאחר פרסום תוצאות הפריימריז. "רשימת הקיצוניות הדתית שנבחרה היום היא רשימה מיזוגנית, הומופובית, גזענית ומסוכנת" נכתב בחשבון המפלגה. "ביבי יגשים להם את חזונם המשיחי והם בתמורה יבטלו את משפטו. ככל שיש עתיד תהיה גדולה כך נוכל להקים ממשלה לאומית רחבה ויציבה, בלי הקיצוניים ובלי ביבי". 
מוקדם יותר הערב הוכרזו תוצאות הפריימריז לרשימת הציונות הדתית. 19 אלף מצביעים קבעו את הרכב הרשימה בהצבעה הדיגיטלית הראשונה בתולדות המפלגה. בארבעת המקומות הראשונים נבחרו חברי הכנסת המכהנים: אופיר סופר, אורית סטרוק, שמחה רודמן ומיכל וולדינגר. הרשימה עשויה עוד להשתנות בשל שריונים שיכניס סמוטריץ' או בשל איחוד אפשרי עם רשימת עצמה יהודית של איתמר בן גביר.
 
לאחר הכרזת תוצאות הפריימריז קרא סמוטריץ' לראשי המפלגות לחתום על הצהרה בה הם מתחייבים שלא ישבו בממשלה עם רע"מ. לטענתו, ההחלטה להקים את הממשלה הקודמת יחד עם מפלגת רע"מ הייתה "פגיעה בכבוד הלאומי, הזרימה כסף לתנועה האיסלאמית וגרמה לאויב הערבי להרים את הראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה