בחירות 2022

פירון מעדיף את גנץ בזכות יועצו לשעבר חילי טרופר

שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, ממקימי מפלגת 'יש עתיד' ומקורבו לשעבר של יאיר לפיד, חשף למי בכוונתו להצביע בבחירות הקרובות אולם פשוטה העלתה כי הסיבה נעוצה לא רק בנתק השורר בין פירון ללפיד אלא בעיקר בשל העובדה כי יועצו לשעבר של פירון וחברו הקרוב השר חילי טרופר חבר לגנץ.
דוד זולדן | 
חילי טרופר (צילום ויקיפדיה)
שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, מי שהקים ביחד עם יאיר לפיד את מפלגת 'יש עתיד' מגלה למי הוא יצביע בבחירות הקרובות אלא שלא פחות מסקרנת הסיבה להחלטה. בדיקה פשוטה העלתה כי הסיבה נעוצה לא רק בנתק השורר בין פירון ללפיד אלא בעיקר בשל העובדה כי יועצו לשעבר של פירון בתקופת כהונתו כשר חינוך וחברו הקרוב, השר חילי טרופר חבר לגנץ.
כזכור: בראיון לנדב פרי בפודקאסט אמר הרב פירון כי "למרות שהתמיכה שלו בכניסת בני גנץ לממשלה עם נתניהו עלתה לו בחברות עם לפיד, הוא עדיין חושב שיש עתיד ראויה להיות מפלגת שלטון".
 עם זאת, הרב פירון הכריז כי "בבחירות הקרובות הוא לא יצביע ליש עתיד אלא ל'מחנה הממלכתי' של בני גנץ. לדברי הרב פירון "ההחלטה להצביע לגנץ היא בגלל חילי טרופר".
חילי טרופר שימש כיועצו של פירון בתקופת כהונתו כשר החינוך ובין השניים נקשרה חברות קרובה.
הרב שי פירון התייחס גם ליחסים בינו לבין ראש הממשלה יאיר לפיד ואמר כי "אני מייחל ליום שלפיד יפסיק לכעוס עליי. זה מאוד כואב לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה