דיגיטל וטק

רשות המסים באזהרה למיליוני ישראלים: "לא לסרוק את הברקוד"

ברשות המסים במסר לרגל יום הגנת הפרטיות: "לאחרונה הופץ מידע בנוגע להודעות המתחזות להודעות מרשות המסים, המציעות לציבור "פיצוי עבור המסים" שלהם ובהן מתבקשים מקבלי ההודעה לסרוק ברקוד מצורף. אלו הודעות 'פישינג' שלא נשלחו מרשות המסים ומטרתן לגנוב כסף ומידע מכם, על כן חשוב לא לסרוק את הברקוד המצורף"
מערכת ice | 
תביעות נזקים (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אתמול (ראשון) צויין ברחבי העולם יום הגנת הפרטיות. מטרת היום היא העלאת המודעות וקידום ההגנה על הזכות לפרטיות ועל המידע האישי במרחב הדיגיטלי, על כן ברשות המסים החליטו לפרסם ברשתות החברתיות מדריך קצר שמפרט כיצד יש לנהוג כדי לא ליפול קורבן להונאה ברשת.
תחילה כתבו ברשתות המסים: "בימים אלו, בהם המידע האישי שלנו במרחב הדיגיטלי נמצא תחת איום של דליפה, חשוב שנהייה ערניים וננקוט במספר כללי זהירות שימנעו הפצת המידע אישי שלנו ברשת".

עוד נכתב: "חשבו פעמיים לפני פתיחת קבצים המצורפים להודעות SMS, אל תמסרו את פרטי האשראי שלכם לאתרים שאינם מאובטחים והיזהרו מתרמיות שמטרתן גניבת כסף ומידע". 
לסיום הובהר כי: "לאחרונה הופץ מידע בנוגע להודעות המתחזות להודעות מרשות המסים, המציעות לציבור "פיצוי עבור המסים" שלהם ובהן מתבקשים מקבלי ההודעה לסרוק ברקוד מצורף. אלו הודעות 'פישינג' שלא נשלחו מרשות המסים ומטרתן לגנוב כסף ומידע מכם, על כן חשוב לא לסרוק את הברקוד המצורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה