דיגיטל וטק

בעשרות מיליוני דולרים: דלינאה רוכשת את הסטארט-אפ אוטומייז

חברת דליניאה האמריקאית הודיעה כי היא רוכשת את סטארט־אפ הסייבר הישראלי אוטומייז המונה כ-38 עובדים ומציע פתרון בתחום ניהול ההרשאות לעובדים בארגון.  החברות לא פרסמו את סכום הרכישה המדויק אך הוא מוערך בעשרות מיליונים  

מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (שלישי), חברת דליניאה האמריקאית הודיעה בהתרגשות כי היא רוכשת את  סטארט־אפ הסייבר הישראלי אוטומייז. שתי החברות לא פרסמו את סכום הרכישה הכולל אך הוא מוערך בעשרות מיליוני דולרים. העסקה נעשתה בשילוב של מניות ומזומן.
חברת דלינאה הוקמה ב-2004 ומעסיקה כ-940 עובדים. שווייה הוערך ב-2018 בכ-500 מיליון דולר. בפברואר האחרון (2023), הודיעה החברה שקצב ההכנסות השנתי החזוי שלה עומד על 250 מיליון דולר. החברה מפתחת ומוכרת פתרונות לניהול ולאבטחת זהויות בארגונים, ומתחרה בין השאר גם בסייברארק הישראלית.
אוטומייז, המונה 38 עובדים ומציעה פתרון בתחום ניהול ההרשאות, אבטחת סביבת עבודה לאירגונים, מניעת איומים הקשורים להרשאות באפליקציות ענן, מניעת זיופים ופריצות. החברה נוסדה בסוף 2019 על ידי המנכ״ל דותן בר-נוי, שיתמנה בחברה הרוכשת לסגן נשיא בכיר לטכנולוגיה, סמנכ״ל הטכנולוגיות גל דיסקין וסמנכ״ל מחקר ופיתוח רון ליברמן. 
מנכ"ל דליניאה, ארט גילילאנד, אמר על העסקה: "השילוב של שתי החברות,  דליניאה ואוטומייז, עתיק להעניק ללקוחות של היכולת לזהות ולסלק איומים פעילים על זהויות באפליקציות, בענן, ובתשתית היברידית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה