דיגיטל וטק

הצעד הבא של OpenAI נחשף: זה המוצר שתשיק בשבוע הבא

לפי הדיווחים, חברת OpenAI מתכננת להשיק בשבוע הבא, חנות GPT, אשר מהווה למעשה שוק לגרסאות מותאמות אישית של ChatGPT. הצעד בא במטרה להגדיל את היכולות של הצ'אטבוט האהוב
מערכת ice | 
סם אלטמן (צילום shutterstock)
רק לאחרונה דווח כי חברת הבינה המלאכותית OpenAI, עומדת לאפשר ללקוחותיה ליצור גרסה מותאמת אישית של הצ'אטבוט האהוב ChatGPT. כעת דיווח מטעם מקורבים בחברה מראה כי בשבוע הבא הבר עומדת להשיק חנות GPT.
החברה הציגה לראשונה את החנות כבר בתחילת נובמבר, והיא תכננה להשיק אותה מאוחר יותר באותו החודש, אך על פי הדיווחים עיכבה את המהלך בגלל כל הסערה שהייתה סביב הדחתו של המנכ"ל סם אלטמן וחזרתו לאחר מכן.
למעשה, חנות GPT תאפשר למשתמשי OpenAI לשתף גרסאות מותאמות אישית של ChatGPT עם לקוחות אחרים. ניתן לבנות את אותם צ'אטבוטים מותאמים אישית, הידועים בפשטות כ-GPTs, באמצעות כלי בשם GPT Builder שהופיע לראשונה בנובמבר לצד השוק.
הכלי אינו דורש מלקוחות לכתוב קוד. במקום זאת, הם יכולים פשוט לכתוב סדרה של הוראות בשפה טבעית כדי לציין אילו משימות GPT מותאם אישית צריך לבצע וכיצד. מפתח, למשל, יכול ליצור גרסה של ChatGPT המותאמת לאיפוי באגים בתוכנות הכתובות בשפת התכנות Java.
משתמשים יכולים לספק ל-GPT מערכי נתונים קנייניים כדי להרחיב את מגוון המשימות שהוא מסוגל לבצע. יתרה מכך, צ'אטבוטים מותאמים אישית עשויים להיות מצוידים ביכולת לגלוש באינטרנט ולקיים אינטראקציה עם שירותי צד שלישי באמצעות ממשקי תכנות היישומים שלהם. לפי OpenAI, גרסאות מותאמות אישית של ChatGPT יכולות גם ליצור תמונות. היכולת מופעלת על ידי השילוב של הצ'אט בוט עם DALL-E 3.
עבור משתמשי קצה, בתורו, השוק יספק סרגל חיפוש כדי להקל על המשימה של מציאת צ'אטבוטים רלוונטיים. בחלק אחר של הממשק של חנות GPT, לוח מנהיגים ידגיש GPTs פופולריים. למטרה נוספת, עובדי OpenAI מתכננים להדגיש צ'אטבוטים שנוצרו על ידי משתמשים שנחשבים שימושיים במיוחד.
עבור ארגונים שדורשים התאמה אישית נרחבת יותר, OpenAI מציעה תוכנית בשם Custom Models, אשר מספקת את היכולת לאמן גרסה של GPT-4, מודל השפה הגדול שעומד בבסיס ChatGPT, על מערכי הנתונים הפנימיים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה