דיגיטל וטק

הקשר בין בינה מלאכותית לזוגיות: זו ההחלטה המפתיעה של גריינדר

אחד האתגרים בלהיות אדם מודרני המחפש אהבה בימינו הוא הרצון לייצר זוגיות ללא תהליך חיזור סטנדרטי. היכרויות באינטרנט היו אמורות לעזור, אך בפועל – הן מגדילות את אחוזי הרווקות. אפליקציית גריינדר, החליטה להיעזר בבינה מלאכותית על מנת להקל על הפער

מערכת ice | 
גריינדר בדרך לבורסה (צילום pixabay, vecteezy)
ה-AI משתלט על העולם וגם על מערכות היחסית. רשת ההיכרויות ללהטב"ים גריינדר, מכריזה על שותפות יוצאת דופן עם חברת Ex human Inc, ספקית של כלי בינה מלאכותית. מדובר בסטארט-אפ המייצר צ'אטבוטים לשיחות חולין רומנטיות הניתנות להתאמה אישית.
נזכיר כי גריינדר היא פלטפורמת ההכרויות המאפשרת למשתמשים להכיר את אלו הנמצאים ממש לידם. האפליקציה פשוטה להפעלה ומציגה את תמונותיהם של כלל המשתמשים המחוברים ונמצאים קרוב. 
במסגרת השיחה עם צ'אט הבינה המלאכותית, תוכלו לשוחח עם דמויות כמו שילגייה, גיישה יפנית, סינדרלה, ערפדים, שחקנים מפורסמים ואפילו עם איילון מאסק. הרובוטים בצ'אטים שואלים שאלות שירגישו לנשאל כמשמעותיות מרגשות ומספקות בתחום הרומנטי. על פי החברה, האינטראקציות הללו עוזרות לאלגוריתם להתאים טוב יותר את ההתאמות הבאות על סמך הפרופיל של האדם.
גם בטינדר מציינים כי הם משתמשים בפלטפורמת הבינה מלאכותית (AI) בהודעה שהוציאו נכתב: "פיתחנו מערכת שמציעה ביו מותאם אישית לתחומי העניין ומטרות מערכת היחסים. בינה מלאכותית היא לא מושלמת ועלולה לעשות טעויות או הנחות לא נכונות שמבוססות על תחומי העניין של המשתמש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה