תקשורת ומדיה

לאחר הסערה ומאבקי השליטה: סם אלטמן נבחר למנכ"ל השנה של טיים

מגזין טיים פרסם את בחירתו למנכ"ל השנה, תואר יוקרתי שמוצמד למי שמקבל אותו בכל הזדמנות אפשרית. השנה בחרו בטיים מנכ"ל שייצר לא מעט סערות בעולם הטכנולוגיה, ועבר שנה מטלטלת במיוחד
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
מנכ"ל חברת OpenAI, סם אלטמן, הצליח לשגע לא מעט חובבי טכנולוגיה ואנשי הייטק במהלך השנה האחרונה, ברקע מאבקי השליטה על החברה ופרסום על מעבר אפשרי שלו למייקרוסופט. כזכור, הודעה על חזרתו של אלטמן התפרסמה רק לפני מספר שבועות.
מגזין טיים היוקרתי החליט לבחור באלטמן לתואר מנכ"ל השנה שלה לשנת 2023. אלטמן, בן 38, נחשב לכוכב בעמק הסיליקון וכאחד שידוע ביצירתיותו הבולטת בענף שבו הצד הטכני הוא השולט. אלטמן ביצע את אחד המהלכים החכמים לטענתם של רבים, בחזרתו לOpenAI, ושיתוף הפעולה עם מייקרוסופט.
כזכור, OpenAI הוקמה כתאגיד ללא מטרות רווח על ידי חלק מהיזמים הגדולים בעולם והאנשים העשירים ביותר על הגלובוס, כמו אילון מאסק שאף הצטרף לאלטמן כאשר שניהם היוו את חברי הדירקטוריון הראשונים של התאגיד שהוקם.
OpenAI נחשבת לאחד ממוקדי העניין הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה ורבים עוקבים באדיקות אחרי פעילות החברה, כמו גם משקיעים שעוקבים אחר כל תנודה קטנה במניית החברה, שהצליחה לתפוס את תשומת הלב העולמית תוך זמן קצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה