דיגיטל וטק

בלקסטון תשלם 2.3 מיליארד דולר: האפליקציה האהובה בדרך לאקזיט

ענקית הפרייבט אקוויטי תרכוש את רובר, היישומון הפופולרי לטיפול בבעלי חיים. בעקבות העסקה מניית האפליקציה זינקה בכ-28%. המהלך צפוי להיסגר ברבעון הראשון של 2024. מנהל בקרן ההשקעות: "מאמינים שקיים מסלול משמעותי לצמיחה, שכן בעלי חיות מחמד שמים יותר דגש על טיפול איכותי, גמישות ונוחות"
מערכת ice | 
סטיב שוורצמן (צילום ויקיפדיה)
ענקית הפרייבט אקוויטי בלקסטון תרכוש את אפליקציית הטיפול לחיות מחמד רובר (Rover) בעסקת מזומן בשווי של 2.3 מיליארד דולר, כך הודיעו החברות ביום רביעי. מניית רובר טיפסה בכ-28% בעקבות החדשות על העסקה, שתשלם לבעלי המניות של רובר 11 דולר למניה.
בלקסטון דיווחה כי העסקה מסתכמת בפרמיה של 61% על מחיר המניה הממוצע של הרובר במהלך 90 ימי המסחר האחרונים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2024, אז רובר לא תהיה עוד חברה ציבורית. ההסכם כולל תקופה של 30 יום שתפוג ב-29 בדצמבר, שבה רובר ויועציה יכולים לבקש ולנהל משא ומתן על הצעות רכישה אחרות.
 
דירקטוריון רובר אישר את הרכישה והמליץ ​​לבעלי המניות של רובר לאשר את הרכישה גם כן. מניות רובר נעו לרוב סביב מתחת ל-7 דולר כל אחת במשך רוב השנה, לפני שזינקו בתחילת החודש עם דוח רווחים חזק לרבעון השלישי. רובר הרוויחה 5 סנט למניה ברבעון האחרון, טוב יותר ממה שציפו האנליסטים של 3 סנט למניה. מכירות של 66.2 מיליון דולר בתקופה גם עלו על תחזיות וול סטריט ועלו ב-30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
"אנו מאמינים שלרובר יש מסלול משמעותי לצמיחה שכן בעלי חיות מחמד שמים יותר ויותר דגש על טיפול איכותי, גמישות ונוחות", אמר טושאר גופטה, מנהל בבלקסטון. רובר נוסדה בשנת 2011, ומחברת בין בעלי חיות מחמד לספקי טיפול המספקים שירותי פנסיון, השבת חיות מחמד בבית והליכת כלבים, בין היתר.
החברה שבסיסה בסיאטל מציינת כי מראשיתה ועד ה-30 בספטמבר, יותר מ-93 מיליון שירותים הוזמנו על ידי יותר מ-4 מיליון בעלי חיות מחמד עם יותר ממיליון ספקי טיפול לחיות מחמד ששילמו ברחבי צפון אמריקה ואירופה. מניית רובר זינקה ל-10.90 דולר למניה במסחר הצהריים וכמעט שילשה את מחירה השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה